Jump to content

mini weapon maar waar?

Recommended Posts

Geplaatst:

er is ook ergens een mini weapen het is een geweer weet iemand waar die ligt ik heb liefst een plattegrond

greetz: silent killer 01 :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Wat versta jij onder een miniweapon? Bedoel je een Pistol? Dessert Eagle? Sillence Pistol? Minigun? Hier op WikiGTA zijn allemaal plaatjes van de wapens. Daar staat ook een link onder naar de plattegrond van het wapen. Je kunt dus je wapen opzoeken die je graag wilt hebben en dan klik je op 'Vindplaatsen' in het kolom van jou wapen. Je komt dan bij de kaart van het wapen dat jij wilt hebben. Handig hé! :)

Je krijgt dan een kaart ervoor met waarschijnlijk (het meest gebruikte) oranje bolletje. BIj dat bolletje zal dat wapen zich plaatsvinden. Als je dan op die locatie staat, soms hoog in de lucht en soms laag, dan kun je hem oppakken. Heb je toevallig nog een wapen op dat type slotje, dan kun je hem met <tab> of <L1> oppakken, dan vervangt hij een wapen maar dan is hij in jou bezit.

Edit: Je bedoeld vast de MiniGun dat is een groot wapen met een kleine rijkweidte maar het heeft een patroon van 500 kogels. De vindplaatsen van de minigun vind je hier: klik. Die in Mike Toreno's Ranch komt ook een Minigun te spawnen, deze komt er pas na de missie "Vertical Bird". Daar zullen dan 4 Heavy Weapons liggen waaronder dus de minigun.

In San Fierro ligt op de spoorbrug ook een minigun. De spoorbrug waar de trein overrijd van San Fierro naar Las Venturas. Deze ligt er helemaal bovenop, deze kun je paken door er met een luchtvoertuig (helicopter enz) op komen of met de Jetpack.

Die minigun die in Area 69 ligt, de plaats daar in de 'dessert'. Daar ligt hij alleen maar tijdens de missie Black Project, anders vind je daar géén minigun.

Bewerkt: door Ruurd31

Hey Silent Killer 21 :cya:

Ik denk dat je de Mini gun bedoeld, kijk hier voor de vindplaatsen. Op sommige plaatsen kan je beter niet gaan want dan krijg je 5 sterren wanted level.

EDIT: Raad eens wie me voor was :duh:.

Bewerkt: door Juju

Ik denk dat je de minigun bedoeld.

Hier zie je waar je hem kunt krijgen:

Klik

JuJu was me voor.

Van je liefste lid Sunray.

Bewerkt: door Sunray
Geplaatst:

Bedoel jij de Minigun? Dit is een groot en sterk wapen, als je uit San Fierro bent kan je je eerst Minigun vinden, deze ligt op de Kincaid bridge, je kan deze het beste met een Jetpack pakken (op PC de cheat Rocketman) De minigun vind je ook nog in het mysteriuze Area 69, alleen kan je deze alleen in de missie Black Project krijgen. Er zijn nog 2 andere manier om hem te krijgen namelijk in Toreno's Ranch, hier moet je 4 missie's doen, na de missie Vertical Bird zal de minigun daar spawnen, samen met deze andere wapens: rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher. Tevenis ligt de Minigun nog in een ondergronds garage in Las Ventura's, kijk op het Wikigta.org kaartje voor de exacte positie.

er is ook ergens een mini weapen het is een geweer weet iemand waar die ligt ik heb liefst een plattegrond

greetz: silent killer 01 :clown:

bedoel je soms de minigun?

-klik-

ow srr er is veel gepost geweest terwijl ik was aan het eten :puh:

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

De Minigun is volgens mij één van de wapens met de grootste reikwijdtes hoor, soms is een poppetje bijna uit beeld en dan kan ik hem nog neerhalen met de Minigun...

Geplaatst:
De Minigun is volgens mij één van de wapens met de grootste reikwijdtes hoor, soms is een poppetje bijna uit beeld en dan kan ik hem nog neerhalen met de Minigun...

Ja inderdaad, naast de Sniper en de Rocketlaucher is dit het wapen met de langste Shot Distance, ik heb het ook wel eens als het poppetje bijna uit het beeld verdwijnt lukt het je nog om hem neer te knallen. Het mooiste van dit wapen is dat 1 kogel genoeg is, maar meestal schiet je er meer. In Vice City kon je hem met de cheat nuttertools krijgen, dat hebben ze in SA gelukkig niet gedaan, nu is de Minigun toch wat speciaaler.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...