Jump to content

verovering

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej ben ik wéér (sorry voor de vele vragen) maar móet je persé heel het land van LS (Los Santos) groen krijgen voordat je naar San Fierro mag? Ik heb een keer een ja eh hoe heet dat.. een ander spel van internet gedownload waarmee alles was uitgespeelt maar das natuurlijk heel saai dus benk over nieuw begonne maar nu weet ik niet of ik nou heel dat eiland groen moet maken (want dat duurt zóóóóó lang.. en ik heb niet echt geduld xD) Hopelijk kunnen jullie me (weer) helpen

Grtz. Roosmarijn

Geplaatst:

Nee dat hoeft niet. wat je nu groen maak verdwijnt in de loop van het spel weer[/font].

Tegen het einde van het spel moet je wel minimaal 35% van de gebieden hebben.

Geplaatst:

Nee hoor, je moet gewoon een aantal missies doen en uiteindelijk, na The Green Sabre mag je naar het volgende eiland. Sterker nog: je kan beter helemaal geen gebieden veroveren, want je zal merken dat wanneer je weer terugkeerd naar Los Santos alle gebieden weer van de anderen zijn. Je hebt er dan een hoop tijd, moeite en kogels in gestoken en krijgt er helemaal niets voor terug :clown:

Geplaatst:

Ow en hóe weet je wanneer je naar het volgende eiland mag? (maybe beetje domme vragen maar kweet het niet =P)

Ow ja maar die kogels maken niks uit =P daar heb ik een code voor (FULLCLIP = Oneindige ammo) Maar goed ehm.. ik kan alleen gangwars doen=l want het enige wat er staat (ik heb alle missies al gedaan) er staat alleen nog maar een "S" op de radar.. Please help muuu (sorry dat ik zo irritant doe)

Geplaatst: (bewerkt)

In een missie (Weet niet meer welke naam, sorry) moet je The Truth met zijn wagen naar San Fierro laten rijden nadat je bij een boer allemaal wiet planten hebt laten verbranden. Daarna kan je de garage missies doen in San Fierro.

@ Die "S"... Dat is een missie van Sweet.

Heb je overigens de Badlands missies al gedaan (Die in countyside)? Anders moet je die ook nog eerst doen.

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:
Ow en hóe weet je wanneer je naar het volgende eiland mag? (maybe beetje domme vragen maar kweet het niet =P)

Als je vanaf Los Santos naar San Fierro gaat (Van het 1ste naar het 2de land), kom je bij een cutscene terecht, waar Tenpenny, Pulaski en Hernandez je droppen in een klein dorpje, genaam Angel Pine.

Dan moet je op je map kijken en zie je dat je op het 2de eiland bent.

Als je naar Las Venturas mag (Het 3de eiland), beld een rare stem je op. Kijk op je map waar de "T" staat, je kan dan zo over de brug naar Las Venturas.

Geplaatst:

Dat is simpel Als je de green sabre hebt gedaan.

Voor meer info over de missie.

Als je hem hebt gedaan komt er plotseling politie(tenpenny en de andere weet ik niet meer).

Dan ontvoeren ze je en droppen ze je in badlands.

En dan ga je ook zien dat je geen ganggebieden meer kunt veroveren.

Tot je weer in Los Santos (Dat is maar ergens aan het einde van het spel).

Die missie moet je gedaan doen voor dan weer ganggebieden te kunt veroveren.

A home in the hills

Van je liefste lid Sunray. :sigaar:

Geplaatst:

Ehhhhh sorry maar ik snap er echt geen bal van x'D en ehm die missie van ehh countlies ofzo kweet niet emer wie die zei (die gast met dat bruine poppetje by zn reactie) ik weet niet of ik die heb gedaan (hahaha)

Geplaatst:
Ehhhhh sorry maar ik snap er echt geen bal van x'D en ehm die missie van ehh countlies ofzo kweet niet emer wie die zei (die gast met dat bruine poppetje by zn reactie) ik weet niet of ik die heb gedaan (hahaha)

Teddybeer ja :engel: ! Kijk anders hier.

Geplaatst:

Ga gewoon naar die S. Dat is een missie van Sweet. Als je de missies blijft doen zul je vanzelf in de countryside komen. Later krijg je een missie waar je naar San Fierro gaat. Dan weet je dus dat je daar heen kan.

Geplaatst:

Je gaat naar de missie The Green Sabre naar de Badlands, dus niet naar San Fierro, je kan vanaf dan ook naar San Fierro maar je kan er nog geen missie's doen, naar de missie Are you going to San Fierro kan je in San Fierro missie's doen, je begint dan met een garage waar je missie's moet doen.

Als je alle storyline missie's in San Fierro hebt uitgespeeld mag je naar de Desert, waar je veel vliegen moet, als je al die missie's hebt gehaalt mag je missie's in Las Venturas doen, en daarna moet je de eind missie's in Los Santos doen.

Geplaatst:

Nog een tip, ga niet naar Los Santos als je missies moet doen in Badlands want zelfs in Grove Street stikt het er van de Ballas.....

En ze schieten allemaal tegelijk op je :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...