cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik gebruik geen cheats want als je het spel hebt uitgespeelt( hoofd- en zijmissies en al die dinge) dan komt de teller op 99% i.p.v. 100% Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik gebruik geen cheats want als je het spel hebt uitgespeelt( hoofd- en zijmissies en al die dinge) dan komt de teller op 99% i.p.v. 100% Je kunt met cheats gewoon 100% halen hoor. Dit is zelfs bewezen. Reageren
Domovoi Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dan gebruik je toch onsterfelijk cheat? =P dat doe ik heel het spel.. Zwak Wat heb je nu aan een spel als je niet kan doodgaan en oneindige ammo hebt enzo. Zo zijn alle missies een eitje. Bewerkt: 13 juli 2006 door Domovoi Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dan gebruik je toch onsterfelijk cheat? =P dat doe ik heel het spel.. Zwak Wat heb je nu aan een spel als je niet kan doodgaan en oneindige ammo hebt enzo. Zo zijn alle missies een eitje. Lol dat denk je maar dat is niet zo, in sommige missies komt het totaal niet aan op het feit dat je oneindig health hebt ofzo... In de Zero missies bijvoorbeeld moet je gewoon vliegskills hebben om dat te kunnen halen, en in missies zoals Wu Zi Mu en Farewell My Love moet je goed kunnen racen Ook in The Green Sabre en End of the Line, in The Green Sabre moet je op tijd zijn anders is Sweet dood, en in End of the Line heb je de missie zowiezo gefaald als Sweet niet in je auto valt. Oneindig health maakt het natuurlijk voor een groot deel wel makkelijker... Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Tips: Ga geen gangwars doen als je die missie hebt gedaan wanneer je voor het eerst Glen Park hebt veroverd, de gebieden gaan later weer weg. Na de missie Home Coming kun je ze weer veroveren, dan moet je 35% hebben voor de laatste missie. De laatste missie in Los Santos is The Green Sabre. Doe die missie en je zult eindigen in het platteland. Nu kun je daar missies doen. Bij de missie Are you going to San Fierro ga je eindelijk naar San Fierro. Ga je telkens dood, neem dan de code's FULLCLIP en BAGUVIX, ze zorgen voor oneindige ammo en onsterfelijkheid. Na de missie The Green Sabre zijn alle gebieden die eerst groen waren overgenomen door de Ballas (paars) en de Los Santos Varrios (geel) volgens mij, ga daarom zo min mogelijk naar Los Santos tot je er uiteindelijk weer komt, anders wordt je overhoop gehaald (tenzij je andere kleding hebt). Ik hoop dat je eruit komt! Reageren
saboy Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik heb alles groen dus de andere gangs zijnd er niet meer aleen nog maar die kleine Reageren
cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 dat is zo f*cking zwak hoor, c`mon hoe wil je dat gevoel krijgen: dit spel heb ik met veel moeite, zweet, tranen,bloed en herhaling uitgespeeld zonder cheats Reageren
Caltson Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 dat is zo f*cking zwak hoor,c`mon hoe wil je dat gevoel krijgen: dit spel heb ik met veel moeite, zweet, tranen,bloed en herhaling uitgespeeld zonder cheats Je kan je moeilijk uitspreken over de gevoelens van andere,jij speelt nu eenmaal zonder cheats,andere met cheats,gevoelens van een mens verschillen van elkaar hé? wel leuk dat je dit spel zonder cheats hebt kunnen beindigen heb dit ook kunnen doen,maar bij andere mensen maakt dit geen barst uit..dus blijf neutraal over mensen die cheaten en andersom ook. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.