Jump to content

scary movie 4 banner

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vond deze scary movie poster in gta sa map editor,

ik weet niet of dit al bekend was en ik zou graag willen weten waar hij hangt.

ps er zijn 2 verschillende posters.

screen:

sm40pv.th.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden!

Rockstar wou dat erin plaatsen, maar heeft het later toch maar niet gedaan.

Het is een EE die er niet is ingezet, maar als het nu als een EE geldt, weet ik niet.

Even vraagje: Waar kan je de Map Editor vinden?

Bewerkt: door Juju
Geplaatst: (bewerkt)

Instalatie Mapeditor:

Ik heb zonet even snel een reeks screen's gemaakt over de instalatie van het programma: 'Mapeditor'.

install0xk.th.png install21lz.th.png install31hu.th.png

install43pt.th.png install51sa.th.png install68dq.th.png

Ga naar je bureaublad en zoek een pictorgram waar Mapeditor op staat als je die hebt gevonden kun je daar op klikken en dan zul je een scherm krijgen waar je het Path (Instalatie map) moet seleceren. Zoek dus: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas op. De screen's hieronder laten goed zien wat goed/fout is.

install79ac.th.png install85fe.th.png

Als er staat: 'San Andreas Found' dan druk je op Next, en dan krijg je een soort laad scherm. Als alles gelukt is moet je de MapEditor zien en dan kan je aan de slag. Veel succes ermee en mochten er nog vragen zijn stel ze gerust. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Heb je dan wel de originele GTA- Instalatie. Ik zal hier zometeen even wat informatie neer zetten over het gebruik van dat programma. :)

Ja ik heb geen gekopieerde cd (Als je dat bedoeld :sst:, sorry, ik en computers gaat niet samen).

Maar dan vraag ik me wel af waar het programma voor bedoeld is.

Geplaatst:

SummerBase zal hier informatie zeggen over het gebruik van die Map Editior, dan zal ik even uitleggen hoe die installatie werkt. Als je dat niet begrijpt het is heel simpel. Ik heb de rechtstreekste download van de mapeditior even via Rapidshare voor je geupload. Je kunt hem hier downloaden: http://rapids/../InstallMapper.exe.html

Zoals je al zegt, ik en computers gaan niet samen. De installatie van deze 'tool' is heel handig hoor. Als jehem gedownload hebt van de link hierboven (uitgepakt en wel, meteen de .exe file) dan klik je dubbel op de .exe file. Nu zal er een 'Wizzard' (Een volgmenu door de installatie) volgen, je moet gewoon elke stap volgen en dan is het klaar. Op het einde van de installatie staat hij gewoon in Start > Alle Programma's. Je moet deze installatie niet in de originele map van San Andreas doen. (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas). Ik hoop dat je het begrijpt, en anders vuur je de vragen maar op ons af! :Y

Geplaatst:
Instalatie Mapeditor:

Ik heb zonet even snel een reeks screen's gemaakt over de instalatie van het programma: 'Mapeditor'.

install0xk.th.png install21lz.th.png install31hu.th.png

install43pt.th.png install51sa.th.png install68dq.th.png

Ga naar je bureaublad en zoek een pictorgram waar Mapeditor op staat als je die hebt gevonden kun je daar op klikken en dan zul je een scherm krijgen waar je het Path (Instalatie map) moet seleceren. Zoek dus: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas op. De screen's hieronder laten goed zien wat goed/fout is.

install79ac.th.png install85fe.th.png

Als er staat: 'San Andreas Found' dan druk je op Next, en dan krijg je een soort laad scherm. Als alles gelukt is moet je de MapEditor zien en dan kan je aan de slag. Veel succes ermee en mochten er nog vragen zijn stel ze gerust. :cya:

Heel erg bedankt Summer :cya:

Maar ik doe alles wat je zegt en precies het zelfde wat jij op de screens heb aangegeven, maar ik krijg geen San Andreas Found! En ik heb nog wel precies hetzelfde staan als wat jij hebt :?.

Geplaatst:

Je moet de Directory»»» waar jij je GTA SA op je pc heb opgeslage waarschijlijk ergens invullen dat moet het wel werken.

Bierkameel :bier:

Geplaatst:

he?, hoe kan dat nou?

GTA: SA is uit 2005 toch?

En scary movie 4 is uit 2006

Dus hoe kan dat nou(of ik zit verkeerd :puh: )

Geplaatst:
he?, hoe kan dat nou?

GTA: SA is uit 2005 toch?

En scary movie 4 is uit 2006

Dus hoe kan dat nou(of ik zit verkeerd :puh: )

Dat dacht ik nou ook al... hebben de makers van Scary Movie die poster toen al gemaakt? En zit er geen copyright op?

Geplaatst:

En nog iets, (Waarom ik denk dat ze het niet geplaats hebben) SA speelt zich af 1992,en toen hadden ze scarymovie ook nog niet...En scarymovie 4 is een mix van allerlei andere films en progammas (oprah,kingkong) Dus het is wel raar als je een poster ziet van een film die pas 14 jaar later uitkomt.

Geplaatst:

daar heb je gelijk in.

maar... toen grand theft auto san andreas uitkwam,

waren ze toen al vanplan om scary movie 4 te maken?

Geplaatst:
ik vond deze scary movie poster in gta sa map editor,

ik weet niet of dit al bekend was en ik zou graag willen weten waar hij hangt.

ps er zijn 2 verschillende posters.

screen:

sm40pv.th.jpg

Ik heb het even nagelopen met de mapeditor en blijkbaar heb je zitten modden met je files;

http://www.geocities.com/mtm2adresserik/pravda.JPG

(t is een beetje te groot om imgtagste gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...