LBG Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 En nog iets, (Waarom ik denk dat ze het niet geplaats hebben) SA speelt zich af 1992,en toen hadden ze scarymovie ook nog niet...En scarymovie 4 is een mix van allerlei andere films en progammas (oprah,kingkong) Dus het is wel raar als je een poster ziet van een film die pas 14 jaar later uitkomt. Waarom denk je dat het in het easter egg forum staat? maar ik denk dat Vingauld gelijk heeft. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 hmm raar ik heb niks geedit wat hiermee te maken heeft, ik edit alleen vehicles. ik zal s kijke of het in een file van mn vrine hetzelfde is! Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 hoe kan dat nou eigenlijk teneerste was Scary movie 4 al helemaal niet uit in 2004 toen ze het maakte, dus hoe komt R* dan aan die poster. ten tweede is het spel gebasseerd in 1992 dus Scary Movie bestond nog helemaal niet en ten derde R* maakt nooit posters uit Real-Life ze verzinnen het meestal zelf of het moet een Easter Egg zijn dan doen ze wel een Real-Life foto derin maar als deze nergens te vinden is dan zal hij wel in het Hidden Interior universe leggen bijvoorbeeld in een huisje maar die nooit gebruikt word trouwens wat zit er nog allemaal in de die DATA\MAPS\Interior\Props2.IDE maar wat ik nou raar vind? is dat Vingauld precies in dezelfde map zit en die wat anders vind het lijkt me stug dat R* in de ene dit stopt en in de andere dat het spijt me maar ik geloof dit niet helemaal Reageren
iam2noob4u Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 maar wat ik nou raar vind? is dat Vingauld precies in dezelfde map zit en die watanders vind het lijkt me stug dat R* in de ene dit stopt en in de andere dat het spijt me maar ik geloof dit niet helemaal ik geloof het ook niet helemaal maar hebben Vingauld & nuke_obelisk wel dezelfde versie, misschien iets dat ze veranderd hebben in versie 1.0/1.01/2.0??? Reageren
gta dylan Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik geloof niet dat er een scary movie 4 poster in het spel zit. maar sorry als dit wat offtopic is maar wat is de hidden interor? san andreas speelt zich af in 1992 dus scary movie 4 komt pas 14 jaar later uit. Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik geloof niet dat er een scary movie 4 poster in het spel zit.maar sorry als dit wat offtopic is maar wat is de hidden interor? san andreas speelt zich af in 1992 dus scary movie 4 komt pas 14 jaar later uit. Het Hidden Interior zijn zegmaar alle interieuren van Huizen Restauranden en gebouwen in Gta Sanandreas dus als je zegmaar in CJ huis zit ben je eigenlijk heel hoog in Sanandreas dus het zit niet op de begane grond. ook zijn er Hidden Interiors van Ryders huis die je in die filmpjes ziet en Liberty City ook zijn er een paar onbekende die nooit worden gebruikt zoals de kamertjes van de Hot Coffee mod voor meer info Klik dan hier ONTOPIC: ik weet zeker dat die poster van Vingauld echt is en die van nuke_obelisk mischien wel nep is want die foto van Vingauld die ziet er echt uit alsof het in Sanandreas hoort en die andere niet nuke_obelisk heb je mischien geen eenofander mod gedownload en wat zit er eigenlijk nog meer bij die bestandjes ik wil weten waar dat ligt Reageren
LBG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 hoe kan dat nou eigenlijk teneerste was Scary movie 4 al helemaal niet uit in 2004 toen ze het maakte, dus hoe komt R* dan aan die poster. ten tweede is het spel gebasseerd in 1992 dus Scary Movie bestond nog helemaal niet en ten derde R* maakt nooit posters uit Real-Life ze verzinnen het meestal zelf of het moet een Easter Egg zijn dan doen ze wel een Real-Life foto derin maar als deze nergens te vinden is dan zal hij wel in het Hidden Interior universe leggen bijvoorbeeld in een huisje maar die nooit gebruikt word trouwens wat zit er nog allemaal in de die DATA\MAPS\Interior\Props2.IDE maar wat ik nou raar vind? is dat Vingauld precies in dezelfde map zit en die wat anders vind het lijkt me stug dat R* in de ene dit stopt en in de andere dat het spijt me maar ik geloof dit niet helemaal Dat is zowat een opsomming van alles wat al een paar keer gezegd is. Reageren
Vingauld Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 maar wat ik nou raar vind? is dat Vingauld precies in dezelfde map zit en die watanders vind het lijkt me stug dat R* in de ene dit stopt en in de andere dat het spijt me maar ik geloof dit niet helemaal ik geloof het ook niet helemaal maar hebben Vingauld & nuke_obelisk wel dezelfde versie, misschien iets dat ze veranderd hebben in versie 1.0/1.01/2.0??? ik heb versie 1.0 geloof ik. ik weet zeker dat die poster van Vingauld echt is en die van nuke_obelisk mischien wel nep is want die foto van Vingauld die ziet er echt uit alsof het in Sanandreas hoort en die andere niet nuke_obelisk heb je mischien geen eenofander mod gedownload en wat zit er eigenlijk nog meer bij die bestandjes ik wil weten waar dat ligt Die van mij is van zo`n donutzaak (op de screenshot zie je hetoverigens op de kop) een soortgelijke poster is ook te vinden in de stadsgids (bladzijde 35 onderaan, niet precies hetzelfde overigens.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.