ViceSunshine Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hojj, Het is al even geleden dat ik nog op het forum ben geweest,maar ik ben helemaal terug . 'k heb een tijdje geleden lcs voor op de ps2 gekocht. Toen ik op staunton island kon,heb ik alle side missions op portland nog even afgemaakt,dus is mijn vraag: Ik heb de eerst reeks (5 levels) van slash tv gehaald,daarna moet je tegen wat mensen in kippenpakken met chainsaws vechten. Maar toen ben ik jammer genoeg gedood, ik heb toen opgeslagen en ben even gestopt. Ik ben een tijdje later terug naar de freighter geweest,en ik moest terug tegen de kippen vechten. Maar,telt dit nu als de eerste of tweede reeks? b.v.d ViceSunshine Reageren
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Waarschijnlijk is dit al de tweede reeks. Ik kan het niet precies zeggen want ik heb ze altijd gehaald. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Volgens mij moet je level 5 gewoon 2 keer achter elkaar halen. Reageren
big brunelli Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 volgens mij is het ook de 2de reeks maar doe hem anders 2X na elkaar voor zeker te zijn Reageren
Dracklane Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Je hebt de eerste 1 tot en met 5 gehaald dus nu moet je de andere 1 tot en met 5 en als je dood bent gegaan boeit niet je krijgt toch steeds die kippen Reageren
looney-tunez Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 waar kan je de missie slash tv vinden Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Kaartje: Je kunt dit alleen starten als je met The Ovalls outfit tussen 18.00 en 5.00 in de gele marker stapt. The Overalls outfit unlock je na Vincenzo's laatste missie : The Portland Chainsaw Masquerade Reageren
azbn Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 of je die nu 2keer na elkaar doet of 1keer dan saven en dan trug maakt niets uit;) Reageren
daddymulti Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 als ju slash tv doet komen er dan na elk lvl meer van die gekke? want dat had ik het gevoel Reageren
Zim Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 als ju slash tv doet komen er dan na elk lvl meer van die gekke? want dat had ik het gevoel Ja, dat klopt. Het wordt moeilijker , en moeilijker... Reageren
Gaus Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hoe zit dat trouwens met die outfits, voor slash tv heb je dus Ovall outfit nodig en voor avenging angels heb je je avenging angel suit nodig. Krijg je deze suits na bepaalde missies of kun je ze kopen oid ??? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Je krijgt ze inderdaat na bepaalde missies : Overalls - The Portland Chainsaw Masquerade (Laatste missie van Vincenzo Cilli. Pas Beschikbaar na de missie The Made Man van JD O'Toole) Avenging Angels Outfit - Frighteners Deze weet ik niet geheel zeker, ik zal het even nakijken op WikiGTA. EDIT: Het klopt na de missie Frighteners. Je kunt je Kleding omwisselen door in je Save-House in de KledingMaker te gaan staan. Bewerkt: 14 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
daddymulti Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 bij de chainsaw missie moet ju met colt python schieten is de beste tip maar bij de slashing tv lukt het niet meer want dat gaat te traag voor zoveel gekke weet iemand met welke ik het nu het beste kan doen wat ik heb flame throwewr al geprobeerd en die ging niet goed omdat ju zelf oowk in de fik gaat Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ikzelf zou het doen met een .357 of een Sub Machine Gun. De .357 werkt weldegelijk met Slash TV maar je moet niet op een plek blijven staan, als ze te dicht bij je komen ren je naar een andere hoek toe en begin je daar weer te schieten. Als ze nu weer te dicht bij komen ren je weer ergens anders naar toe. Let wel op voor de Mannetjes die uit de deuren komen! Ook is het een manier om in het midden te gaan staan maar na een paar levels lukt dit niet meer zo goed. Veel Suc6 Verder Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Gaus, ik heb ook nog wel een tip voor je. Ga gewoon eerst alle hoofdmissies uitspelen, als je dan The Portland Chainsaw Masquerade hebt gehaald kun je Slash TV doen, ga dan Car Salesman doen die al op het begin (na ongeveer 2 missies) van het spel al beschikbaar is, als je die makkelijk haald dan kun je makkelijk naar Stauton en heb je die missie Car Salesman op de makkelijkste manier gehaald. Zorg dat je dan later in ShoreSide Vale komt en dan alle Rampages doet, deze zijn erg makkelijk, nu krijg je de M-60. Save en pak hem, save en pak hem, save en pak hem, totdat je genoeg kogels denkt te hebben. Schiet nu gewoon tijdens die missie iedereen overhoop, want je schiet snel en die kogels zijn zeer krachtig, dus de missie haal je makkenlijk. Succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.