Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Car salesman heb ik al. Voor diegene die in de fik gaat met de flamethrower moet je eerste even Firefighter lvl 12 halen en dan kan je niet meer in de fik.

Geplaatst:

bedankt voor de tip asphalt trouwens weet ju oowk of als ju op de kisten daar gaat staan of ze die dan kapot kunen zagen ik probeerde het vanochtend al maar kwam net niet op tijd op de kisten maar ik wil ff weten of het kan helpen.. alvast bedankt :*D

Geplaatst:

DaddyMulti, nog van harte welkom op dit forum! :cya:

Volgens mij kun je wel op die dozen staan, maar als je erop staat dan kunnen ze je soms met de kettingzaag wel pakken en en ze kunnen ook de doos/de dozen stukmaken. Ik denk dat het niet lukt.

Ik eh ook nog wel een andere tip, wacht gewoon totdat je op het einde bent van het spel, naja, ik bedoel als je alle 3 eilanden hebt vrijgespeelt. Als je dan alle Rampages hebt gedaan, dan krijg je de M-60 bij je savehouse en kun je ze heel gemakkelijk neerschieten, de M-60 is bijna 1 kogel = 1 dood.

Geplaatst:

danku :) maar python is oowk 1 kogel maar ik weet het over de m60 die is errug goed jah

btw kun ju het denk ju oowk met minigun want dies ong hetzelfde als m-60?

Geplaatst: (bewerkt)
btw kun ju het denk ju oowk met minigun want dies ong hetzelfde als m-60?

Ja, de M-60 is een soortgelijk geweer als de minigun. Je kunt de minigun ook wel gebruiken tijdens de missie 'Slash TV'. Hij is inderdaad bijna hetzelfde als de M-60, heeft volgens mij even krachtige kogels als de M-60 en volgens mij gaat het afvuren van de kogels wat sneller (ik weet niet zeker, maar in GTA San Andreas was het wel zo), dat het patroon veel groter is, namenlijk 500 kogels en de M-60 heeft 100 kogels in zijn patroon. Je kunt uitterraad de minigun ook in 'Phil Cassidys Fully Cocked Gun Shop' na de missie More Deadly Than The Male van Toshiko Kazen kopen en de M-60 is niet verkrijg baar in 'Phil Cassidys Fully Cocked Gun Shop', dus de minigun heeft meer voordelen ten opzichte van de M-60.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

een vriend van mij heeft het op deze manier gedaan: eerst vigilante daarna firefighter en toen ging die met moletoves op de gekke gooien en met flamethrower erder te werk het was een eitje voor hem want hij was namelijk fireproof eigenlijk is dit de beste manier maarja firefighter is wel erg moeilijk :N

btw ik koop nooit guns ik die cheats deze voor de minigun: up, xx, down, left, xx, right ju hebt er nog meer maar ik denk dat ju die oowk al kent :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...