Jump to content

gta sa 100% save game map

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
wie heeft er een 100% save game mapje van gta sa stuur me de link ff :bonk::klap:

Heb ik voor je. Ik upload versie 1 en versie 2 wel voor je :)

Versie 1:

Versie 2:

Als je de savegame gedownload hebt, moet je hem in San Andreas User Files zetten. Deze map vind je in Mijn Documenten. Maar daar heb je niet genoeg aan, je moet eerst je savegame uitpakken met Winrar. Als je hem daarmee uitgepakt hebt, kopieer je de savegame en dan ben je klaar. Je kunt het spel starten en veel plezier! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ok bedankt maar in welke map moet ik het zetten ik kan mij save game niet vinden wil jij ff zegge in welke map :clown:

Geplaatst:
ok bedankt maar in welke map moet ik het zetten ik kan mij save game niet vinden wil jij ff zegge in welke map :clown:

Ik heb het hierboven al vertelt, maar natuurlijkj ben ik niet te lui om het je te vertellen. Als je de savegame hebt uigepakt met Winrar, dan kopieer je de savegame naar je bureaublad of ergens anders. Je moet dan de savegame in de map San Andreas User Files zetten, deze map vind je in Mijn Documenten. Dat was alles! :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...