GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hey Iedereen, Ik had net even iets gemaakt met Skecthup. Ik heb hem opgeslagen, maar je kan niks anders kiezen dan alleen '.skp' En daarom kan ik hem niet openen in Gmax, ik krijg dan namelijk een fout melding te zien Ik wou het namelijk InGame zetten, maar dat kan nu dus niet Wie kan me helpen met dit probleem? Groet, Ronnie. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hey, Als ik op File klik staat er bij mij geen 3D Model tussen..? Er staat wel, 2D Graphic & Google Earth ofzo.. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dan heb jij die Sketchup van google zeker.. Daar kan je neit egt veel mee.. kwa modding... Maar als je het ingame wilt zetten kan je beter met G-max blijven oefenen, berijk je in langere termijn veel meer mee dan sketchup als het om modden gaat. Bewerkt: 13 juli 2006 door kaaspizza Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ja, ik heb inderdaad de Sketchup van Google En, omdat ik nog niet zo super goed met Gmax kan had ik dit programma. Er staan wel een aantal goede Tutorials in de Master Tutorial List, maar de helft doen het niet meer, dan heb ik het over die van Bradley H. Waar kan ik de normale Sketchup vandaan halen dan..? Of is die niet gratis? EDIT: Ik heb nu die Trail versie van Sketchup, alleen heb ik er niks aan. Hij kan namelijk geen bestanden expoteren voor Gmax, alleen maar voor 3DS Max 7.0, en daar is mijn Trial versie van afgelopen.. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.