Jump to content

Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij deze missie moet je daarna (na dat huis) moet je allemaal politie van je af schuidden maar mijn karretje gaat telkens kapot =l heeft iemand een tip hoe ik mn auto langer laat "leven"

Geplaatst: (bewerkt)

deze missie is lastig je moet gewoon goed rijden en de politie meer ontwijken

je kan ook proberen steegjes in te krossen enz.. :Y

voor tips en info ga even op deze

veel succes :cya:

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Je moet snel de vijanden beschieten, hierdoor hebben hun minder kans om je auto te raken. Ook is het belangrijk om naar Sweet te luisteren, als hij zegt waar je schieten moet moet je dat doen, soms zegt hij Eyes front, CJ dan moet jij naar voren kijken om daar mensen te vermoorden.

Als je schiet probeer dan in het hoofd van je tegenstander te schieten, hierdoor zullen ze sneller dood gaan.

Je kan je auto niet langer laten leven, het ligt echt aan je schiet gedrag!

Succes.

Geplaatst:

En maakt het uit als zo'n politie auto die je kapotknalt bij je in de buurt ontploft? ik denk het wel he

Geplaatst: (bewerkt)
En maakt het uit als zo'n politie auto die je kapotknalt bij je in de buurt ontploft? ik denk het wel he

Nee dat maakt niet zoveel uit. Je moet gewoon iedereen proberen door zijn hoofd te schieten, de bestuurders van de motors/wagens enzovoort. Als je gewoon alles verrot schiet wat je ziet, dan haal je de missie met gemak.

Edit: RoosMarijn, kijk in San Andreas General kun je over dingen praten die niet met missies te maken hebben. Dit heeft wel met missies te maken, dus diet moet je in Missiehulp plaatsen. Heb je wat over screenshots of muziekjes filmpjes noem maar op, dan kun je dat in media plaatsen. Zo heeft elk subforum z'n eigen doel.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

als hij dicht bij je ontploft dan heb je kans dat er zwarte rook uit je motor kap

komt en dan kan je auto sneller stuk gaan. :Y

als hij gewoon dicht tegen jou auto ontploft dan legt jou auto in de fik en dan BOEM!! :sst:

Geplaatst:

Kijk als je je trainer gebruikt is het makkelijk ik heb hier een plaatje ervan en dan moet je ff de rood omlijnde functie gebruiken

Je auto kan dan nooit kapot ook niet in die missie, als je het weer weg will hebben kan je hem weer uitzetten

trainer1xq.png

Geplaatst:
Na een hele tocht door Los Santos komen jullie bij een steegje aan. Hier zul je een van spectaculairste momenten van de hele storyline meemaken...

Die missie is bij mij al een eeuwigheid geleden... Wat gebeurt daar nuweeral?

Geplaatst:

Wat er in die missie gebeurt kun je hier lezen en dan kun je hier (deel 1, in het gebouw) (deel 2, de achtervolging) zien.

Geplaatst:

gewoon raak knallen

en de autos die dicht bij je zijn het eerste uitschakelen

en idd. naar Sweet luisteren

hij geeft nuttige inf. over van uit welke richting de politie komt

deze missie had ik in 1 keer uitgespeeld

Geplaatst:
Na een hele tocht door Los Santos komen jullie bij een steegje aan. Hier zul je een van spectaculairste momenten van de hele storyline meemaken...

Smoke rijd met full speed op een billboard af omdat ze nergens heen kunnen, de Grove Street OG's springen er nog net op tijd uit maar de auto vliegt de snelweg op en ontploft tegen een tanker

Geplaatst:

Renuiting the Families? Als eerst moet je het motel 'ontruimen' van de SWAT members. Dan ga je met Sweet het dak op, waar je een heli moet neerknallen. Dan komen Smoke en Ryder eraan. Je krijgt een AK van Ryder, waarmee je de agenten moet afschudden. Doe dit door goed te mikken en rond te draaien bij de auto, zo zie je waar ze vandaan komen. Mannen die op de auto springen gelijk neerknallen! Als je dit snel en correct doet, moet het lukken! Op het laatst kun je niks doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...