Domovoi Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Titel zegt genoeg lijkt me Bewerkt: 13 juli 2006 door Domovoi Reageren
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Hey Domovoi Om je sexappeal te verhogen kun je het best dure kleren kopen bij Didier Sachs. Ook stijgt je sexappeal als je in een mooie, dure auto zit. Edit: Ik heb even een kaartje voor je gemaakt met de exacte locatie van Didier Sachs. Edit2: Juju, grrrr Bewerkt: 13 juli 2006 door Bling Reageren
Juju Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Hey Domovoi . Je moet veel in dure, zeldzame sportauto's rijden. En veel kleren kopen bij Victim of Dr Sachs. Maar daar moet je wel voor dokken. EDIT: Haha Bling precies hetzelfde gepost . Maar jij was eerder . EDIT 2: Maar ik ben eerder met het kaartje . Zoek de rode stip voor Dr Sachs te vinden . Klik hier voor het kaartje. Bewerkt: 13 juli 2006 door Juju Reageren
Sunray Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je kunt toch ook oesters doen? Map oesters(oysters) Voor de rest Dure kleren kopen dit kun je best kopen in een winkel bij los santos maar die kun je daar maar kopen als je A home in the hills hebt gedaan: Voor meer info klik hier. Als je die gedaan hebt dan krijg je De winkel Didier Sachs en die gaat open in de buurt van Rodeo als ik me niet vergis. En voor de rest Kun je in een dure sprotwagen rijden zoals(banschee,turismo)enzovoort. Van je liefste lid Sunray. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je kunt toch ook oesters doen? Ja hoor. Als je alle Oysters (Oesters) verzameld hebt, krijg je extra 'Lung Capecity' en extra 'Sex Appeal'. Dit zal niet zijn dat het balkje helemaal vol is, maar er komt een heel klein beetje bij. Iedereen heeft wel vertelt hoe je aan extra sexappeal kunt komen, mooie kleren, in mooie wagens rondrijden (maar als je uitstapt en je loopt erbij weg, dan wordt het weer minder). Maar je kunt ook naar de kapper gaan, als je naar de kapper gaat, dan moet je één van de duurste kapsels doen, of zelfs de duurste. Want dit stellen ze erg op prijs, je uitstraling wordt dan beter en dan gaat je sex-appeal ook omhoog. Ook kun je tattoo's laten zetten. Deze Tattoo's leveren ook meer sex-appeal op, ongeveer 3 per tattoo, als je een mooi pak hebt gekocht bij Didier Shacs (Texude kleren raad ik je aan) en dan ziet niemand die tattoo's en toch heb je een hoog sex appeal. Reageren
Domovoi Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik heb nu kleren van de winkel Victim Wat is in de loop van de week ga doen is: * De oesters * Kapsel en Tatoos * Las Venturas uitspelen Dat lijkt me genoeg voor een tijdje Bedankt ieders! Bewerkt: 13 juli 2006 door Domovoi Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je kan ook de code Helloladies gebruiken maar dat bederft het want je kan beter zonder codes spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.