cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb geen enkel idee waar ik een kapper kan vinden.... Weet iemand van jullie dat?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik heb geen enkel idee waar ik een kapper kan vinden....Weet iemand van jullie dat?? Hey CactusDildo, welkom op het forum! Die kun je vinden na de missie dat je met Ryder naar de kapper gaat. Dat gebeurt tijdens de missie Ryder. Als je deze missie gehaald hebt, weet je hoe je naar de kapper moet gaan en hoe je je haar kunt laten bewerken. Na die missie herken je de kappar op je kaar als een 'schaartje'. Dat schaartje op je kaart/radar. Ongeveer zo ziet dat schaartje eruit op je radar. Als je dan op je kaart/radar zo'n schaartje ziet kun je erna toe rijden. Je kunt daar je haren laten knippen. Zo'n shop noemen we in San Andreas taal een 'Barber-Shop'. Ohja, nog iets. Niet alle 'Barber Shops hebben dezelfde kapsels. Als je je kapasel laat bewerken, dan kun je bijvoorbeeld ergens anders een ander mooi en duur kapsel zetten. Hoe duurder het kapsel is, hoe meer sexeappeal je kan verdienen (dat kun je nodig hebben om je vriendin te versieren, je 'uitstraling' is dat meer). Met andere woorden, niet alle 'Barber Shops' hebben dezelfde kapsels in de aanbieding. Veel succes en ik hoop dat je het begrijpt, heb je vragen? Schiet ze op ons af! Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
nick11123 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) een kapper die staat tegenover de Wel stacked Pizza in Ganton dacht ik vlakbij die Pay and Spray. als je die tweede missie heb gedaan dan staat er op je kaart waar alle kappers zijn ik wou nog een kaart laten zien waar alle kappers staan alleen die is nog in verbouwing denk ik ik kan er niet opkomen EDIT: Ruurd31 was me voor Bewerkt: 13 juli 2006 door nick11123 Reageren
Jannes Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 in dorpen met zo schaatje in het beeldje links onderin... gr. jannes Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Inderdaad, als je de 2de missie van Ryder doet is er tegenover die restaurant een kappers zaak, je moet ook met deze missie daar heen van Ryder Verder zie je op de radar allerlei schaartjes als het goed is..? Dit zijn de kappers zaken Reageren
Jannes Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ?? gewoon op straat ergens:S"{ >>> Door Dizzee: Gelieve niet meer te dubbelposten, gebruik de EDIT-knop Berichten samengevoegd..<<< Reageren
Caltson Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) ff goede verklaring: De 1ste kapper kan je tegenkomen in de 2de hoofdmissie van San andreas die je krijgt van ryder. deze is reece waar je de 1ste kapsels kan krijgen.op de radar kan je kappers vinden met een icoontje,deze is gebruikelijk voor een kapper,een schaar je kan dit icoontje ook vinden op de map van san andreas die je gratis bij je game krijgt.er zijn in de staat los santos 4 kappers, in: Idlewood,Willowfield,Santa Maia en Dillimore. in die regio's zal je dus een icoontje in de vorm van een schaar kunnen terug vinden op de map of de radar.zowat elke kapper heeft z'n unieke haircat. bv in willowfield heb je elvis hai en in idlewood een flattop.dus het is leuk om ze allemaal eens na te checken. p.s. jannes als je iets bij je bericht wil voegen druk dan op edit en maak geen nieuw bericht aan.dubbelposten mag namelijk niet op dit forum. Greetz Bewerkt: 13 juli 2006 door gtagangster Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) De kappers worden op de kaart aangegeven met een zwart schaartje. Je moet sowiso 1 keer naar de kapper, in de missie Ryder. Je gaat dan naar de kapper voor een ander kapsel. Die kapper heet Old Reece. Naar mijn weten is dat de enigste kapper die andere kapsels heeft dan ieder ander, die andere hebben volgens mij allemaal hetzelfde. Bewerkt: 14 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nee, in Playa del Seville zit ook nog een andere dan de rest, hier kan je o.a. een kaal hoofd en Elvis kapsell halen. Nog iets, op zowel de meegeleverde plattegrond als de in-game-map staat er in El Quebrados geen schaartje, hier zit echter wel een (normale) kapper. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hee, is me nog nooit opgevallen. Ik zal een keertje kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.