masterkey Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hoi ik ben sinds een tijdje aan het scripten mijn vraag is hoe maak ik eigen teams dat de politie mensen dus bij de politie horen dat ik ook een team kan maken voor autodiefen en ook een team voor chaufers dat ze geld kunnen verdienen dat lukt me wel maar hoe maak ik mijn eigen teams heeft iemand een antwoord? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hoi ik ben sinds een tijdje aan het scripten mijn vraag is hoe maak ik eigen teams dat de politie mensen dus bij de politie horen dat ik ook een team kan maken voor autodiefen en ook een team voor chaufers dat ze geld kunnen verdienen dat lukt me wel maar hoe maak ik mijn eigen teams heeft iemand een antwoord? Die bestaat al. Als ik dat zo zie, krijg ik het idee dat je de gamemode CrazyBobs Cops 'n Robbers probeert te kopiëren. Je verteld hier precies hoe die server werkt. Als je er meer over wilt weten, vraag je eerst maar op >de site van crazybob< of je er wel dingen van mag kopiëren. Reageren
masterkey Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik kopieer niks ik bouw het allemaal zelf hoor Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik kopieer niks ik bouw het allemaal zelf hoor Maar je ontkent niet dat je het idee overneemt van CrazyBobs. Je bouwt het alleen zelf na. Vraag het nu eerst maar eens na, of dat wel mag. Reageren
Azer Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 bekijk de source van SFTDM (daar vind je vast en zeker de antwoorden op je vragen). Reageren
masterkey Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dankje en zijn die lui van crazybobs server engels? Welke taal helup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dat zal wel Engels zijn ja.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.