Jannes Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 heeii hoe kun je mensen het beste killen.??? zeg maar wat jij het mooist vind greenz. jannes Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Je kan mensne makkelijk vermoorden met een M4 dit is een geweer die een goede Kill- rating heeft, hiermee bedoelen we dus dat de tegenstander zo dood is. Ook op grote afstand, want de kogel's bij dit geweer worden met een redelijk hoge druk het Wapen uitgeschoten. Dan heb je ook nog een shotgun dit is een zeer krachtig geweer je tegenstander kan met een aantal schoten mors- dood wezen, want de kogels worden hier ook met een forse snelheid uit de hulst geschoten. Helaas moet dit wapen om het schot opnieuw geladen worden. Dan heb je ook nog de Sniper- Rifle deze kun je heel goed gebruiken bij het schieten op afstand. Hier zit ook een hele krachtige druk- achter. Dan zijn er natuurlijk ook nog de wat kleinere geweren deze zijn bedoelt voor schoten van dichtbij denk aan de M4 dit is een krachtig geweer waarmee je de tegenstander fors uitschakelt. Het beste vind ik toch nog altijd de Headshot, bij elk geweer wil dit werken. Schiet op het hoofd van de tegenstander en binnen één headshot is de tegenstander mors dood. Kijk ook 'hier' voor een compleet overzicht van alle wapens, die er te vinden zijn rondom en in heel San Andreas. Bewerkt: 13 juli 2006 door SummerBase Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik vind het best wel leuk, om mensen te killen met een Knife. Je kan je bukken en dan stil achter hun rug sluipen om vervolgens hun keel over te snijden. Zo zijn ze meteen dood. Maar de makkelijkste wapens om mensen te killen vind ik de M4 en de Combat Shotgun. Als je bewegend wilt schieten dan kan je best de Pistol of de Tec-9 gebruiken. En voor mensen die op een grote afstand staan dood te schieten raad ik je de Sniper Rifle aan. Voor meer mooie wapens, kan je hier kijken. Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Gewoon een headshot schieten. Is je tegenstander meteen dood en zie je overal bloed! Dat mens doet dan alsof hij dronken is als hij zijn hoofd kwijt is, zo dom slingert hij heen en weer. Ook de Katana is een mooi wapen, als je dan iemand zijn hoofd erafhakt dan zie je overal bloed enhij loopt wat vaag heen en weer. Verder is het ook een leuk ding als je dat ding door iemand zijn maag heen kunt steken. Ook vind ik de Dessert Eagle een mooi wapen. Het is een mooi krachtig wapen en als je het betreffende persoon goed raakt, vliegt hij zomaar 5 meter achteruit omdat die kogel zo enorm sterk is. Ook de boksbeugel is een leuk ding, als je iemand goed hard slaat, dan hoor je die ijzer in het lichaam komen. Je voelt je dan nog een echte man omdat je met je vuist knokt maar dan toch wat sterker. Persoonlijk vind ik de minigun ook een mooi wapen, als er dan bewijs van spreke in je buurt lopen dan kun je iedereen omver blazen. Zoveel sterke kogels komen uit de kleine richter en uit een wapen met een groot patroon. Je blaast alsware iedereen omver. Erg mooi. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 De mooiste manier vind ik met de silenced pistol, Je killt daar mee zacht en in style, net als de knife btw. Maar ook de minigun vind ik een makkelijke killer . Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Doe mij de silenced pistol maar, hiermee heb ik iemand vermoord waar de politie net voorbij liep! Reageren
Goliat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Naar mijn idee is niets zo mooi om overal remote explosives neer te leggen, op een drukke plek. Wanneer je dan op afstand bent kun je ze met de remote(afstandbediening) activeren en volgt er een enorme explosie. Hierbij vliegen ze dan allemaal heel hoog de lucht in. Remote Explosives Deze gebruik je als er serieus iets opgeblazen moet worden. Met een op afstand regelbaar ontstekingmechanisme, zodat je een veilige schuilplek kunt zoeken. Wordt regelmatig gebruikt bij het opblazen van brandkasten. Bron: WikiGTA Succes met moorden, wees wel een heer en vermoord geen vrouwen en/of kinderen. Bewerkt: 13 juli 2006 door Goliat Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vind niks zo mooi om even een knife te pakken en iemand eeven de keel doorsnijden. Wel vreeselijk als het echt gebeurt. Maar wij kunnen niet zeggen wat het mooist is want iedereen heeft iets anders wat hij weer mooi vind om iemand te vermoorden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als je ik geen guns heb neem ik mijn knife en sluip naar het doelwit en kgggg ff de keel doorsteken En anders neem ik mn Desert Eagle, 1 schot en het doelwit vliegt achterover dood Minigun gebruik ik voor gangwars, zo heb je iedereen dood voordat ze ook maar op je kunnen schieten maarja soms sla ik iemand halfdood met een dildo Reageren
firef0x Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 dessert eagle is vet die poppetjes zijn met 1 schot dood handig met gangwars... die explosive tassen zijn leuk om op mensen te gooien. ze lopen er rustig mee weg en BOEM!! Reageren
Sunray Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hoe ik ze graag kill? Wel ik doe de cheat dat ik iedereen kan recruiten. Dan pak ik er een paar mee recruit ze en ik steek ze in me auto,bus. Ik doe de cheat alle auto's kunnen vliegen. Dan vlieg ik weg naar een heel heel groot gebouw. Dan doe ik de cheat dat ik harder kan slaan. En dan sla ik ze van het gebouw af . Wat doe ik nog ik gebruik veel me knife(mes). Ik snij dan hun keel over. voor gangwars gebruik ik veel de M4 je kunt er ver mee schieten. En voor de politie ga ik altijd op een gebouw zitten(niet te hoog). pak ik me sniper en ik schiet hun hoofd ervan. En soms als ik iemand sla bokst hij weer en dan die ik alsof het een boksgevecht is. Cheats voor recruiten en voor de vliegen met auto's: Ps2:(R2, R2, R2, X, L2, L1, R2, L1, Down, X). Computer:(ROCKETMAYHEM). Xbox:(Black, Black, Black, A, White, Left Trigger, Black, Left Trigger, Down, A). Auto's vliegen: Ps2:Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left. Computer:ITSCHITTYCHITTYBANGBANG. Xbox:X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left . Nu heb ik wel een paar manieren gezegd hoe ik ze vermoord geeft dat? Van je liefste lid Sunray. Reageren
Cabron Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als je de no ammo cheat doet (FULLCLIP) is de Sawn-off shotgun verreweg het beste. met 2 schoten heb ik iemand neer en ik kan steeds door blijven schieten omdat ik niet hoef te laden ook zijn rocketlaunchers en M4 of AK47 fijn om te killen. ik kill graag mensen door ze helemaal omver te blazen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vermoord ze het meeste met de mes, dat CJ hun strot door snijd.. Dat vind ik nog het mooiste Reageren
Lord of War Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vind de mooiste kill als je met de katana iemand onthoofd of met een knife achter iemand sluipt, hem dan vastgrijpt en zijn keel doorsnijden. Wel ik doe de cheat dat ik iedereen kan recruiten.Dan pak ik er een paar mee recruit ze en ik steek ze in me auto,bus. Ik doe de cheat alle auto's kunnen vliegen. Dan vlieg ik weg naar een heel heel groot gebouw. Dan doe ik de cheat dat ik harder kan slaan. En dan sla ik ze van het gebouw af . Hahahahah , leuk zeg, dat ga ik ook eens proberen Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ik steek ze in brand met de vlammenwerper of gwn met molotov-cocktails of simpelweg met de bazooka ps:ik heb alle gebieden al veroverd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.