ikt Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Silent Killing Met een mes of gedempte 9mm. Ook leuk is met een Sawn-off shotgun. Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Mensen op een mooie manier vermoorden... Daar heb ik wel een paar leuke manieren voor bedacht. Persoonlijk vind ik het heel mooi staan, als je bijvoorbeeld met een motor op het dak van een gebouw staat, en dan jezelf met motor en al naar beneden laat vallen. Probeer dan recht met de voorkant(/wiel) op het hoofd van een pedestrian te vallen. Dat is zeer moeilijk uit te kienen, ook als je het nog een beetje mooi wilt laten lijken. Bij mij was het namelijk een keer per ongeluk gebeurd, (zoals altijd al dat met (per) ongelukjes de mooiste dingen uitgevonden worden/onstaan ) ik stond dus met een motor op het dak van een gebouw in San Fierro, en viel per ongeluk naar beneden, en viel met de voorkant van de motor precies op een vrouw. Je hoorde meteen het smakelijke geluidje, en zag alle bloed eruit spatten. Prachtig! Dan heb ik nog iets, wat ik persoonlijk er ook wel érg grappig uit vind zien. Deze is altijd te doen, dus moeilijk is het niet. Allereerst voer je een paar cheats in, voordat je met deze stunt begint. Namelijk deze: Auto's vliegen als vliegtuigen PlayStation 2: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left PC: ITSCHITTYCHITTYBANGBANGXbox: X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left Eenpersoons drive-byPlayStation 2: Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle PC: OUIQDMW Xbox: Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B Rekruteer iedereenPlayStation 2: Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up PC: SJMAHPE Xbox: Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up (Deze kan je doen, noodzakelijk is het niet, maar om meteen extra snel te gaan is het wel handig)Alle auto's hebben nitroPlayStation 2: Left, Triangle, R1, L1, Up, Square, Triangle, Down, Circle, L2, L1, L1 PC: SPEEDFREAK Xbox: Left, Y, Right Trigger, Left Trigger, Up, X, Y, Down, B, White, Left Trigger, Left Trigger Spawn Quad (Je zou ook een ander voertuig kunnen nemen, maar persoonlijk vind ik de Quadbike het handigst werken bij deze stunt)PlayStation 2: Left, Left, Down, Down, Up, Up, Square, Circle, Triangle, R1, R2PC: FOURWHEELFUN Xbox: Left, Left, Down, Down, Up, Up, X, B, Y, Right Trigger, Black Wanneer je al deze cheats hebt ingevoerd, zal er ook een Quadbike voor je gespawnd zijn en ben je er bijna klaar voor. Zoek eerst nog een willekeurige pedestrian (voetganger), en rekruteer die. (Ik zou een dom uitziend persoon nemen, dat is dan extra grappig.)Nu ben je er klaar voor. Ga op de Quadbike zitten, je gerekruteerde pedestrian zal er achter bij gaan zitten. Ga nu met de Quadbike rijden, door de cheat 'Auto's vliegen als vliegtuigen' zal het gaan vliegen. Ga zo hoog mogelijk, door de cheat 'Eenpersoons drive-by' zal je een extra goede zicht hebben. Probeer wel boven land te vliegen, dat is het effectiefste. Nu heb je twee keuze's. De leukste vind ik deze:Waneer je dan heel hoog in de lucht zit, spring je gauw van je Quadbike af. Daardoor zal de gerekruteerde pedestrian jou volgen, en springt deze er ook meteen af. Je zal even zien dat jullie samen vallen, en de pedestrian zal schreeuwen om hulp. Wanneer jullie de grond bereiken, probeer dan je beeld goed op de pedestrian gecentreerd te houden. Dit lukt extra goed, doordat de 'Eenpersoons drive-by Cheat' aanstaat. Hierdoor zie je terwijl je valt nog het viziertje waarmee je dan kan richten, dus je kan extra makkelijk kijken. Wanneer jullie de grond raken, zul je de pedestrian zien doodvallen. Dit is dan een prachtige manier om mensen te vermoorden, je hoort niet alleen wederom het smakelijke geluid als wanneer iemand doodvalt, je ziet ook nog eens alle bloed uit het hoofd zien spatten. Ikzelf vind dit er best grappig uitzien, zéker weten een aanrader om eens uit te proberen! De tweede keuze gebruik je wanneer jij met je gerekruteerde pedestrian nog op je Quadbike in de lucht zit. Probeer natuurlijk weer heel hoog te gaan, en wanneer je het hoog genoeg vindt, richt je met het viziertje dat je ziet door de cheat 'Eenpersoons drive-by' op de pedestrian die achter jou zit op de Quad. Schiet dan net zolang erop, je zult druppels bloed ervan af zien spatten, totdat de pedestrian er dood vanaf valt. Je ziet allemaal bloed van het lijk de lucht invliegen, en je ziet de pedestrian helemaal naar beneden vallen. Dat ziet er ook heel grappig uit, vind ik. Deze manieren vind ik toch wel een van de mooisten, ik hoop dat als jullie deze ook uitproberen dat ook vinden! Veel plezier! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 in vice city kon je dat goed met zo'n leger geweer (naam vergeten) die gasten beleven dan lang staan joh! het mooiste killen he... wat dacht je van iemand de hele tijd in zn kont te schieten of in zn ballen Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Neem zo'n hele grote graan oogst machine en dan over mensen heen rijden! Dan komen ze er als stukjes vlees uit Y55 Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik vind de Silenced 9mm,Tec9,M4,Micro Uzi,Fire Extinguisher, en Remote Explosives. Hieronder even wat afbeeldingen: Silenced 9mm: Tec9: M4: Micro Uzi: Remote Explosives: Fire Extinguisher: Veel lievelings wapens zeg Bron: Wikigta Post: Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.