Fuffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) weet iemand hoe dit moet fuffie en dan zo die kleur ik heb invisionfree. hoe moet dit leg het me uit nogmaals bedankt Bewerkt: 13 juli 2006 door fuffie Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Wil je het in het rood hebben dan moet je naar: manage user groups. Dan naar edit admins. Er staat ergens een lijn en daar staat iets in van red. Kopieer de lijn en haal het: en > weg als je het geplakt hebt in de lijn ernaast. Anders wil ik het wel doen maar ik weet de link van je forum niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Wat is de code dan van die admin om hem rood te maken? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb even gekeken dit: <span style='color:red'> moet je invullen bij online list format dat staat bij edit admin group. Red staat voor rode kleur dan krijgen de amins rood maar als je en een andere kleur neertypt bijvoorbeeld blauw dan word het baluw. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 OKe ik heb dit gedaan maar nou lekt het uit op de letters van de pagina Reageren
Samurai Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 In het vakje onder <span style='color:red'> Moet je </span> invullen. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Heel erg bedankt het is al gelukt. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Heey, Ik zie hier antwoorden, maar ze kloppen niet helemaal. Als admin hebben meestal een rood vetgedrukte naam. Dan moet je dus ook de vetgedrukte bb code toevoegen. Dus dan krijg je dit: <span style='color:red'><b> En dan eronder: </b></span> Succes! TheGuardian Bewerkt: 20 juli 2006 door TheGuardian Reageren
Samurai Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Hij vroeg er niet achter, dus. Maar inderdaad, zo kan je veel html codes erinproppen, sluit ze wel altijd af Bewerkt: 21 juli 2006 door Samurai Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Samurai jij bedoelt dus jong beginnen met het verkeerd aanleren van (X)Html? De manier die jij gebruikt is dus eigenlijk fout. Ik zal je zometeen uitleggen waarom dat deed je in je Tutorial ook al fout en zie het als een tip. Als je gaat Nesten moet je bij Html en (X)Html altijd de eerst geopende weer het laatst sluiten. Ik zal dit punt met een voorbeeld versterken, let op: 'De Tag die je als eerst begint sluit je het laatst, de tag die je als tweede begint sluit je als een na laatste. Fout! <p><b>Je tekst</p></b> Goed! <p><b>Je tekst</b></p> Ik neem bijvoorbeeld een zin dan moet het woordje auto dikgebrukt worden en schuin tegelijk. De uitkomst met deze Code zie je als volgt eronder je kan het jezelf ook aan- leren met het gebruik van de BB code's, want deze werken precies op dezelfde Nesting manier. Ik ga morgen de <i><b>auto</b></i> wassen in de was- straat.Ik ga morgen de auto wassen in de was- straat. --- Dus de manier die TheGuardian gebruikt is wel goed en daar kan niemand mij een ander manier voor aanwijzen, en als dit bij het begin fout- gaat leer je het nooit meer. Ik heb even een site voor je gezocht Samurai waar je kan leren hoe je Xhtml moet gebruiken. Kijk 'hier' maar eens en dan kan je het beste de standaard cursus volgen zoals 'deze' daar leggen ze het nesting- gebeuren helemaal uit en nog wat andere basis- elementen. Succes Samurai. Dat was ook niet de bedoeling Samurai, maar het gaat erom dat je andere het niet verkeerd aan moet leren. Bewerkt: 21 juli 2006 door SummerBase Reageren
Samurai Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Via pm al opgelost. Bewerkt: 21 juli 2006 door Samurai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.