Jump to content

alle characters zijn gekleurd :/

Recommended Posts

Geplaatst:

hoihoi,

Ik heb ook het bekende probleem dat al de mannetjes gekleurd zijn in het spel. Ze zijn ofwel zwart, bruin of blauw. Ik heb GTA SA al 3x reinstalled, nieuwste drivers voor videokaart geiinstalleerd, nieuwste DirectX en de update van nomorehotcoffee.com geïnstalleerd (v 1.01). Ik heb als OS Windows XP Pro zonder Sevice pack 1 en 2. Ik kan deze niet installeren omdat mijn Windows illegaal is. Bij iemand anders werkt de GTA SA wel dus het moet aan mijn computer liggen.

Heeft er iemand misschien ook een Asus Radeon 9600XT 128 mb videokaart die ook problemen hiermee heeft? Staat de radeon 9600XT ook in het lijstje van videokaarten die niet geschikt zijn voor GTA SA?

Ik hoop dat iemand nog een oplossing weet buiten de dingen die ik al geprobeerd heb.

Wie helpt mij?

Alvast bedankt!

Kevin Schoofs

Geplaatst: (bewerkt)
hoihoi,

Ik heb ook het bekende probleem dat al de mannetjes gekleurd zijn in het spel. Ze zijn ofwel zwart, bruin of blauw. Ik heb GTA SA al 3x reinstalled, nieuwste drivers voor videokaart geiinstalleerd, nieuwste DirectX en de update van nomorehotcoffee.com geïnstalleerd (v 1.01). Ik heb als OS Windows XP Pro zonder Sevice pack 1 en 2. Ik kan deze niet installeren omdat mijn Windows illegaal is. Bij iemand anders werkt de GTA SA wel dus het moet aan mijn computer liggen.

Heeft er iemand misschien ook een Asus Radeon 9600XT 128 mb videokaart die ook problemen hiermee heeft? Staat de radeon 9600XT ook in het lijstje van videokaarten die niet geschikt zijn voor GTA SA?

Ik hoop dat iemand nog een oplossing weet buiten de dingen die ik al geprobeerd heb.

Wie helpt mij?

Alvast bedankt!

Kevin Schoofs

Wij mogen je niet helpen als je beschikt over een Illegale Windows versie, maar omdat het deze keer alleen om Windows gaat wil ik je wel een klein beetje op weg helpen. Heb je mischien ook cheat's gebruikt die ervoor zorgen dat de personen in feite een andere kleur aannemen? Heb je de Video- kaart al eens van dichtbij bekeken, mischien is er iets kapot en dat zorgt mischien voor het probleem. Het kan zeer waarschijnlijk ook niet aan je Service Pack liggen, want dat is voor het Besturing's Systeem en niet voor het spel als je begrijpt wat ik bedoel. Verder weet ik ook niet of er een lijst is met video- kaarten die niet werken. Wat ik wel weet is dat GTA San Andreas gemaakt is voor Nvidia, maar ze horen ook gewoon te werken op ATI video- kaarten. Heb je ook al geprobeert je driver's van je video- kaart opnieuw te instaleren. Verwijder de Gta_sa.set uit je GTA San Andreas User Files map. Deze vind je in mijn Documenten, door het verwijderen van Gta_sa.set worden de instellingen weer naar de fabriek's- standaard gebracht.

Verder weet ik ook niet echt een oplossing, maar mochten er nog specifieke vragen wezen stel ze maar gerust. Veel succes :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

hey,

Ik heb het bestand in mijn documenten verwijderd en de videokaart van dichtbij bekeken en stof enz verwijderd maar nog heb ik het probleem :-( . Ik zou echt niet weten wat het kan zijn maar vind het wel erg vervelend :-( . Voor de rest zijn mijn specs van de pc:

Intel Pentium 4 3.0Ghz

756 mb ram DDR

Asus P4P800 Deluxe edition (mobo)

Asus Radeon 9600 XT 128 mb videokaart

Als er hier nog mensen zijn die als videokaart een radeon 9600XT gebruiken dan zou ik graag willen weten of GTA SA bij hen wel werkt.

Alvast bedankt!

Kevin Schoofs

Geplaatst:

Heel vaak ligt hebt bij deze Nvida GeForce FX 5200 videokaart kaart aan het probleem van San Andreas, bij deze videokaart gaat het mis. Ik zie daarom geen probleem met jou videokaart, toen ik even verder zoekte met de zoekfunctie uit kwam ik ook bij een lid die een Asus videokaart had netzoals jij, dat ging ook helemaal mis. Als je het spel opstart, dan zie je zo'n Nvida logo in beeld, het spel is eigenlijk ook een beetje gemaakt voor die videokaarten. Zelf heb ik een ATI kaart en daar draait hij perfect op, maar misschien ligt het aan jou videokaart. Ik raad je aan het - als je thuis nog een andere pc hebt - op een andere pc te installeren.

Geplaatst: (bewerkt)

Om San Andreas goed te kunnen spelen moet je Service pak 1 of hoger hebben, dat staat in de read my van San Andreas, en jij zegt zelf dat je Windows Service pak 1 of 2 niet hebt.....

Ook geef ik je nog een goede raad, koop je Windows legaal, het kost veel maar hetgeen wat je er in de plaats voor terug krijgt is veel beter dan wat je nu hebt, en de prijzen van Windows XP zullen wel spoedig beginne te dalen omdat Windows Vista uitkomt....

Hetgeen hieronder komt uit de read my

Supported Operating Systems are:

Windows 2000 Professional (Workstation) (plus Service Pack 1 or higher)

plus DirectX 9

Windows XP (Home and Professional) (plus Service Pack 1 or higher)

plus DirectX 9

Bewerkt: door Fisherspoooner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...