peter13 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 ik hoop dat gameorder hem vanmorgen vroeg al op de bus heeft gedaan dan kan ik morgen vroeg mooi spelen special voor vrij genomen Reageren
The Dude Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) hey allemaal ik heb m vandaag ook gekregen, van free record shop, kreeg er gratis de orginele GTA1 leuk van ze! Bewerkt: 28 oktober 2004 door The Dude Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Volgens mij heb ik hem morgen, anders wordt het een andere dag Reageren
Lets_Vice Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 waarom krijgt ps2 hem eerst? ja ik weet het ze hebben een deal maar dat hadden ze ook met vice city en die kwam ook op de pc uit dus waarom niet kort achter elkaar trouwens xbox is way better dan de ps2 dus ik snap niet waarom ze dit doen Reageren
MightyDuck Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Denk dat de PC versie nog niet klaar is. Anders had ie echt wel gelijk uitgekomen met de PS2. Reageren
Lets_Vice Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 ja maar waarom maken ze hem niet tegelijk dan verkoop je er veel meer (en trouwens mijn vriend heeft een ps2 vroeg of ik hem kon bestellen voor hem heb hem gekocht via amerikaanse site illegaal had hem al 3 weken geleden via airmail) Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Heb hem vandaag ook om 9:00 gehaald! Reageren
(EP)Nicky Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Heb hem vandaag ook om 9:00 gehaald! ik had hem maandag al voor de pc versie Reageren
barry Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 maandag al voor de pc versie, lijkt me sterk <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) Nogmaals! Rockstar Games heeft een exclusief contract met Sony Playstation waardoor het spel alleen op Playstation 2 uitkomt. Het spel mag pas een half jaar later uit komen op PC en pas ruim een jaar later op Xbox. Nog een off-topic Post en je krijgt een waarschuwing! Oja van Gameorder krijg ik als het goed is morgen het spel. Meer info, screencaps (met PC) en video's (ook gemaakt met behulp van PC) komen dan op de site! OFF TOPICS POSTS HIERONDER WORDEN DUS WEGHAALD. Wil je een totaal ander onderwerp start aub een nieuw onderwerp Bewerkt: 28 oktober 2004 door Joriz Reageren
Viper Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Nog een paar uur en dan heb ik gta kan niet wachten` Ben zoooooooooooo zenuwachteg Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik heb hem! ik moest even een pauze inlassen van mijn moeder want ik zal aL zo lang te spelen. ik heb maar een paar missie's nog gedaan maarik heb veel de stad goed bekeken Reageren
Jamavamo Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik... ehh.... verkoop hem Ik werk namelijk bij een bekende speelgoedketen en wij kregen hem vanochtend half tien binnen. Normaal komt die chauffeur pas aan het einde van de middag, maar toen wij hem vroegen oftie voor een keertje wat eerder kon langs komen, was dat geen probleem. Die man is echt geweldig. Het spel trouwens ook, als ik zie hoe die eerste 30 doosjes de winkel uitvlogen. Als ik al die jochies van 12 naar hun leeftijd had gevraagd, hadden ze me waarschijnlijk achter de toonbank vandaan gesleurd en door het raam ge-san-andreassed. Dit heb ik dus maar niet gedaan. Verder is het zo dat het spel landelijk alweer bijna is uitverkocht en gelukkig krijg ik er morgen nog weer 60. (nee ik zeg dus niet waar ik werk, flauw he...) In de loop van volgende week komen de voorraden landelijk gezien pas weer op niveau als alles meezit. Dit spel is trouwens voor diegenen die nog geen PS2 hebben, een mooie gelegenheid om de vernieuwde PS2 te kopen. Als je grote zakken hebt, kannie erin. (Tja ik blijf verkoper, maar ik zal natuurlijk geen reclame maken . Als ik nog wat tijd en geld over heb, zal ik em zelf trouwens ook wel kopen, maar ik heb geen haast. Dan pak ik VC nog wel een keer. Ik kan trouwens ook even een keertje 'savonds zo'n ding voor nix proberen natuurlijk, maar ja ik zal jullie daar verder niet mee lastig vallen Oh ja, mensen, ga vanavond wel een beetje op tijd naar bed en blijf niet tot morgenochtend doorspelen. Kost je zoveel koffie om wakker te blijven morgen... Reageren
blork Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik heb hem!!! (Dat is toch het topic he joriz ) Ik kan hem alleen nog niet spelen (heb m'n ps2 bij mijn ouders staan :angry: Reageren
Low-g Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 heb em vandaag in de pauze gekocht (In hengelo overijssel) bij de eerste winker (bart smit) wassiej al KATS uitverkocht dus ik en me kameraad naar de intertoys skeuren met nog maar 10 minz pause over EN DAAR LAG IEJ F*CKING GTA San Andreas EINDELIJK D8 IK mjah ik moet nog 2 uur nar skool :angry: Najah ik in huis en em chekkUh en ik zeg maar een ding B)MASTER MASTER MASTER MASTER B) K zeg nix meet en check em Zelf maar morgen Nu gak weer verderspelen en zie je me de eerste weken niet meer op het net verschijnen omdak dan bezig ben met sa EINDELIJK hij is er en et spel is gwoon PeRf3Ct een dikke 10 Ajoow........ (een gta verslaafde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.