Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 By de dixons had ik hem op vrijdag 29 okt gaat ps2 kapot maak de laser shoon met pure alcohol ofzo zeg werkt dat echt met pure alcohol want volgens mij is mijn ps2 nu een beetje kapot. of het is de DVD Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 het is dus de DVD die stuk is :angry: :angry: :angry: daar baal ik dus echt van kan ik weer een nieuwe kopen. maar ik heb een vraagje hoe krijg je eigenlijk een foto'tje bij je naam. Reageren
gtamadness Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 IK HEB EM OOK sinds de dag dat ie uit was speelde ik het gelijk town ik thuis was Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Sorry hoor dat is toch vrij logisch dat je gelijk ging spelen toen je thuis was. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) mijn gta san andreas is kapot arggggggggggggggggggggggg :angry: :angry: :angry: ik word gek :o Bewerkt: 25 november 2004 door mazzeltje Reageren
wiegy Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 ik heb hem niet, ik krijg hem voor 5 december Reageren
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Au de colonmje of pure alcohol zal het wel een x aan me pa vragen Reageren
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 IK HEB EM OOK sinds de dag dat ie uit was speelde ik het gelijk town ik thuis was Ja je gaat toch geen Super Mega Vet spel kopen en dan dagen w8en Maar jah we snappen wel dat je het bedoelt van .( Het was te cool dus ging ik gelijk maar spelen) Reageren
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 het is dus de DVD die stuk is :angry: :angry: :angry: daar baal ik dus echt van kan ik weer een nieuwe kopen. maar ik heb een vraagje hoe krijg je eigenlijk een foto'tje bij je naam. klik op je naam en dan avater opties :rolleyes: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 het is dus de DVD die stuk is :angry: :angry: :angry: daar baal ik dus echt van kan ik weer een nieuwe kopen. maar ik heb een vraagje hoe krijg je eigenlijk een foto'tje bij je naam. klik op je naam en dan avater opties :rolleyes: hey bedankt hé hier was ik al een tijdje naar op zoek. maar ik k0n het nooit vinden. <_< Reageren
henk_jan Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 het is dus de DVD die stuk is :angry: :angry: :angry: daar baal ik dus echt van kan ik weer een nieuwe kopen. maar ik heb een vraagje hoe krijg je eigenlijk een foto'tje bij je naam. klik op je naam en dan avater opties :rolleyes: en gebruik jij de Edit knop nou eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.