peter-de-gekste Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 hallo mensen, weet een van jullie hoe ik unique stunt jump nr 3 kan halae? want ik kom maar niet op da 2e dak..mijn aanloop gaat tot helemaal onder da gebouw door tot je niet meer verder kan..en tog haal ik t maar niet..ik kom steeds tot aan de schans en verder nite..hefet iemand een tip hoe ik t kan halaen?..ik heb ook al op wikigta gekeke..en kun je miss ook zegge hoe ik in t algemeen uniques makkelyk haal?want dit is nou de 2e van de 3 die ik heb gedaan waar ik niet uitkom..en ja ik gebruik die snelste moter.. alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Kijk eens hier Edit: Sorry, ik had je post niet goed gelezen. Bewerkt: 13 juli 2006 door Bling Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Kijk eens hier ik zei tog dat ik daar al gekeken heb! Reageren
BaasB Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet zo goed ben met savegames. Een grote aanloop nemen, snelheid maken, en goed sturen, dat weet ik. Verder heb ik niet echt tips. Maar ik heb wel een filmpje van Stuckgamer voor je, dat je misschien wel kan helpen. Klik hier voor het filmpje: Klik. Je ziet in het filmpje de Unique Stunts nummer 1 t/m 7. Spoel het filmpje door tot je bij de 37e seconde van het filmpje bent, dan zie je Unique Stunt nummer 3. Veel succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 13 juli 2006 door BaasB Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Probeer het nog een paar keer opnieuw met een heel lange aanloop. Als het dan niet lukt, dan kan je best een Sportwagen uitrusten met Nitro en de jump nogmaals proberen. Neem ook bij de wagen met nitro een grote aanloop. Als het je dan nog niet lukt, probeer het dan eens met een andere wagen of motor en als dat niet lukt, dan kan je hier een savegame aanvragen. Veel succes. Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik raad je aan om de allersnelste motor van San Andreas te nemen, dé NRG-500. Deze is héél erg snel en je kunt in een korte tijd de allersnelste snelheid halen. Je moet zoals Svenie ook al aangaf zo'n lang mogenlijke aanloop nemen. Ga precies voor de 'jump' staan en ga zover mogenlijk achteruit als je kan, desnoods neem je nog een makkelijk bochtje erbij. En dan volgas erop af! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik raad je aan om de allersnelste motor van San Andreas te nemen, dé NRG-500. Deze is héél erg snel en je kunt in een korte tijd de allersnelste snelheid halen. Je moet zoals Svenie ook al aangaf zo'n lang mogenlijke aanloop nemen. Ga precies voor de 'jump' staan en ga zover mogenlijk achteruit als je kan, desnoods neem je nog een makkelijk bochtje erbij. En dan volgas erop af! dat doe ik ook steeds..maar ik zag net op een filmpje..datzoon gast helemaal voorover op zyn motor ging liggen..hoe kan ik dat doen op de ps2? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Zo'n knuppeltje recht naar voren drukken, vraag me niet of het de links of de rechtse is. Ik lees wel eens dat je 'het' knuppeltje voorover moet drukkken, ik hoop dat het lukt. Succes! Reageren
megamaggot Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 het is het linkse "knuppeltje". maar waar zijn die unique stunts eigelijk goet voor?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Je hebt de Unigue Stunts niet nodig voor de 100% savegame, als je deze opdrachten wel doet dan zul je heel veel plezier beleven. Het zijn gewoon kleine oefeningen of ook wel snel gezegt Levels. Die je zonder starten gewoon kan halen. Je kan 'hier' een kaart zien met alle Unique Stunt Jumps. Klik op de bolletjes/rondjes om een foto te zien met uitleg over de Stunt. Het is natuurlijk bedoelt voor het plezier en ik kan zeggen dat ik er veel plezier aan heb beleeft. Het is gewoon een uitdaging om een stunt zo goed mogelijk uit te voeren. Hoe je ze het beste uit voert kun je het beste zelf bepalen. Schat in wat je Skills (vaardigheden) zijn en ga aan de slag. Zorg voor sommige stunts er voor dat je genoeg snelheid hebt. En sommige moet je behendig opletten, maar natuurlijk kun je het ook aanpakken op de manier die jij het beste vind. Je hoeft ze dus niet te doen, maar niet voor de volle 100% Save-game. Excuseer me, ik dacht dat het wel moest. Bewerkt: 16 juli 2006 door SummerBase Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Volgens mij zijn de Unique Stunt Bonuses niet nodig voor de 100% hoor. Bij Vice City en GTA III wel. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik ben toch een beetje bang dat je je vergist heer Summerbase. De Unique Stunts zijn verschrikkelijk leuk om te doen, leveren ook flink geld op maar tellen toch echt niet mee voor de 100%......sorry Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Op de PC druk je heel snel op Num8 op meer speed te krijgen op de NRG-500, op de PS2 moet je de linker pook naar voren duwen Dan moet het wel lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.