rems GTA Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Een paar mensen hebben al ( heel aardig ) geprobeerd me te helpen. Maar zonder suc-6. Als ik naar www.Adobe.com ga, dan laad hij niet! Hij kan dan de server niet vinden help! echt alles wat ik zoek op mijn pc over Adobe doet hij niet Bewerkt: 13 juli 2006 door rems GTA Reageren
Kraay Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Een paar mensen hebben al ( heel aardig ) geprobeerd me te helpen.Maar zonder suc-6. Als ik naar www.Adobe.com ga, dan laad hij niet! Hij kan dan de server niet vinden help! Verkeerde Subfora. Probeer eerst al je pagina's te sluiten, open Je internet browser dan nog is en kijk of het werkt. Restart je pc is. Gebruik andere Internetbrowser FireFox bijvoorbeeld. Reageren
rems GTA Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dank je! ik ga het gelijk proberen! ps: Wat is een subfora? Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Forum-/Subforums: Een Forum is een Hoofd- selectie van het gehele Forum dus zie de Index (Hoofdpagina) als een Forum. Je kan ook de Forum's die daarondervallen zien als een forum, ik zal even een paar opnoemen. 'GTA San Andreas', 'GTA Vice City' en 'GTA III'. Deze gedeelten noemen wij gewoon het Forum. Als je er op klikt kom je bij de Subforum's van het desbetreffende forum, Bijvoorbeeld het 'GTA San Andreas' forum. Dit forum heeft als Subforums: 'GTA San Andreas General', 'GTA San Andreas Missie Hulp', 'GTA San Andreas Media', 'GTA San Andreas Easter eggs forum', 'GTA San Andreas Hardware Problemen', 'GTA San Andreas walkthrough'. Zo geld dit ook bij andere Forum's of eerder gezegt OnderForum's, omdat ze behoren tot GTAForum, maar ze worden niet gezien als SubForum's dat zijn de voorbeeelden die ik zonet al gaf. Als je problemen hebt met het downloaden van Adobe Photoshop meld het dan even dan download ik hem van de Officiele download site (Adobe) en dan upload ik hem even. Het gaat hier dan wel om de Trail versie, voor de mensen die er mischien wat comotie over willen maken. Ik upload hem dan op Rapidshare. Bewerkt: 13 juli 2006 door SummerBase Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 kan iemand de trail versie van adobe photoshop uploaden met rapidshare? telkens als ik op adobe.com op trail downloads klik loopt men pc vast. dus kan iemand de trail versie uploaden en hier zetten zoals summerbase al zei? BVD greetz,MM Reageren
McNelly Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Heb ik totaal geen problemen mee... Probeer anders deze link meteen: http://www.adobe.com/downloads/ En anders Google wat, vind je vanzelf wel iets NeLSoN Reageren
megamaggot Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Heb ik totaal geen problemen mee...Probeer anders deze link meteen: http://www.adobe.com/downloads/ En anders Google wat, vind je vanzelf wel iets NeLSoN de link die je me gaf is juist de oagina waarop hij het niet meer doet. www.adobe.com doet hij nog wel maar als ik op trail dowloads klik of op iets anders van downloads doet hij het niet meer.maar ik heb al op google zitten zoeken en niks gevonden maar ik zal nog even zoeken. greetz,MM Reageren
Goliat Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Doet deze het wel? (met google gevonden) Adobe Trial Reageren
megamaggot Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 kan pagina niet vinden . greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.