Disturbed Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 hallooo ik heb (weer) een idee voor een Mod in GTA San Andreas, maar zelf kan ik het niet maken. Namelijk: Als je achter iemand staat met een mes, kun je iemands keel doorsnijden. Het zou mooi zijn als dat ook kon met een Katana. Zou iemand die mod kunnen maken, dat je dus ook met de Katana iemand keel kan doorhalen? PS. Sorry als dit in een verkeerd gedeelte staat :$ Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dit moet volgens mij niet zo moeilijk zijn, ik zal even voor je kijken. Als ik resultaat heb, edit ik mijn bericht wel. Ik ga nu even eten. Greetz Wazuup Bewerkt: 13 juli 2006 door Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dat is inderdaad een leuk idee, maar helaas kan ik het niet maken Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik denk gewoon knife.txd en knife.dff exporten, doe hetzelfde met de katana. Verander Katana.dff/txd naar Knife.dff/txd. Als het goed is moet het zo werken... Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik ben bijna klaar, zometeen post ik een downloadlink, hier alvast een screen: Mvg, Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ziet er leuk ui Wazuup Hoop dat hij snel klaar is! KUTGW Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hey allemaal, Speciaal voor Disturbed, en alle andere geïnteresserden, de Katana Backattack mod Readme (zit ook bij download): Katana back attack mod, gemaakt door Wazuup voor Disturbed.Deze mod zorgt ervoor dat je peds hun keel door kan snijden met een katana. De katana en het mes zijn verwisseld, dus het mes heeft niet meer die mogelijkheid. Installatie: - Haal alleen lezen van je GTA SA map af (rechtermuisknop - eigenschappen). - Open de gta3.img met de imgtool 2.0 en verwijder de files ''knifecur.dff en knifecur.txd en katana.dff en katana.txd''. - Voeg nu de vier bestanden (niet deze readme) uit deze dowload toe via commands, add. - Ga naar commands, rebuild archive en laat hem even rebuilden. - Sluit de IMG tool af. Veel plezier ermee, Wazuup.tk >>>Download<<< Mvg, Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Goed gedaan Wazuup Ik ga hem meteen InGame zetten!! KUTGW Reageren
Disturbed Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja, heel goed gedaan Ben erg blij dat andere mensen hem ook goed vinden Staat ie al op Gtagames.nl? Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik ga hem op mijn eigen site zetten, maar daar heb ik even wat problemen met de server. Dus binnenkort is ie ook daar te downloaden Bewerkt: 15 juli 2006 door Wazuup Reageren
BeeswaX Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 download cut troat katanaik was er niet zo blij dat je het mes voor de katana moet ruilen dus heb ik gewoon de weapon.dat bewerkt nu kun je met mes en katana iemands keel doorsnijden Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je kan ook de katana omruilen door een chainsaw ( kettingzaag ) dat zou pas vet zijn! Reageren
BeeswaX Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 nee dat lijkt me niet echt cool want dan heb je de ketting zaag zonder het geluid Reageren
rems GTA Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Dan voeg je dan toch gewoon geluid toe? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Doe jij dat dan..? Wat volgens mij is dat niet eens mogelijk.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.