Blastov Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dan moet je het geluidje vervangen in zo een bestand. Die tool ervoor is er alleen niet, volgens mij dan. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Beeswax' mod is beter, aangezien je met de mod van Wazuup 2 katana's in je spel hebt, een normale en een katana die werkt als een mes. Maar ik heb toch liever de originele katana waar je mensen mee kunt onthoofden. Bewerkt: 23 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik ben bijna klaar, zometeen post ik een downloadlink, hier alvast een screen: Mvg, Wazuup En ja hoor, heeft hij mijn informatie weer eens gebruikt!!! Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 *quote* En ja hoor, heeft hij mijn informatie weer eens gebruikt!!! Weer eens? Het was de voordehandliggenste manier waaraan ik al begonnen was voordat jij postte. Btw is die van Beeswax inderdaad beter, ik had nog niet aan de weapons.dat gedacht Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Zeg dan dat je eerder bezig was dan dat ik gepost had!! Sorry!! Ontopic: Verder wel goed gedaan. En dat van Weapons.dat is ook handig. Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 edit dan meteen ff de dff van de rhino die je dan in je hand kan houden en waarmee je dan schiet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.