Jump to content

Locken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik een target locken (PC), het moet kunnen want in deze screen wordt gezegd dat je targets kan scrollen als je gelockt heb

lockon1yh.th.png

Geplaatst: (bewerkt)

Veel mensen zeggen dat je niet kan locken, maar Goliat heeft een uitleg gegeven van hoe je wel kan locken. Hier een quote van die uitleg:

Mensen, mensen.

Wat veel mensen niet weten is dat het heel makkelijk is om een lock te krijgen op de PC(wat jij dus die rondjes noemt)

Ga simpelweg naar je controls, in je opties menu en druk dan op enter bij Aim Weapon(staat in de lijst) standaart is dit ingesteld op de toets delete maar ik zet 'm dan op Z, dan is hij dichtbij de schiet knop: Ctrl

Ik neem aan dat je weet hoe je dit moet wijzigen...

Veel succes ermee. ;)

Edit:

Voor de duidelijkheid heb ik hier nog een screen:

gtasa20060702153400106dg.th.jpg

Succes ermee. :)

EDIT: Ik krijg net van 2 mensen te horen dat dit complete onzin is, en dat je echt niet kan locken. Ik geloofde Goliat eerlijk gezegd gewoon, en dacht dus dat het wel zou kloppen wat hij zei. :$ Mijn excuses hiervoor.

EDIT 2: Het klopte toch. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Je bedoelt richten? Simpel. Druk op rechtermuisknop, dan heft CJ zijn wapen. Met linkermuisknop kun je schieten.

Geplaatst:
Nee ik bedoel richten en dan dat vizier vastzetten op een target

Volgens mij heb jij dan een mod geïnstalleerd of een trainer of iets dergelijks. Normaal gesproken kan het helemaal niet, tenzij je een controller of iets dergelijks hebt aangesloten maar normaal gesproken, op de gewone PC versie kan het niet, als je geen mods hebt geinstalleerd geen controller enzovoort.

Geplaatst:

Ik heb zojuist ontdekt hoe je dit kan bekomen. :Y

Je gaat gewoon naar Options -> Controler Setup

Dan zal jij daar bij 'configuration' Mouse + Keys zien staan. Verander dit gewoon naar Joypad

Wanneer je dan terugkeert naar het spel en je richt op iemand, zal je zien dat erop gelockt wordt. ;)

Zie ook screen.

ps. Je zal dan natuurlijk wel niet meer kunnen bewegen met je muis, want je hebt dan een joypad nodig. :puh:

Geplaatst:

Het zou natuurlijk kunnen, heb het zelf nog nooit gedaan, maar volgens mij wil dat niet 123 als je geen joystick hebt?

Geplaatst:
Het zou natuurlijk kunnen, heb het zelf nog nooit gedaan, maar volgens mij wil dat niet 123 als je geen joystick hebt?

Jawel, ik kon nog gewoon bewegen met de pijltjes-toetsen zodat hij ging stappen/lopen. Alleen kwam er geen beweging meer als ik met mijn muis draaide. Het is natuurlijk wel niet zo handig, maar je kan gerust zo spelen.

Probeer zelf maar, zou ik zeggen...

Geplaatst:

Wat een gedoe omtrent mijn uitleg.

Ik had er een paar dagen geleden al een discussie met Ruurd31 over, en hij geloofde mij niet dat het zou kunnen zonder mods of iets dergelijks. Wat ik dus niet weet is dat bij mijn uitleg wel vermeld moet worden dat het op Joypad moet staan, ik had hier dus geen idee van. Maar goed, Dizzee bedankt gelukkig klopt mijn uitleg dan toch op 1 detail na. _O_

Ik denk dat het minstens een jaar moet zjin geweest dat ik heb uitgevonden dat dit kan, al die tijd stond hij gewoon op joypad en goed dat was ik dan na al die tijd vergeten.

Ik geloofde Goliat eerlijk gezegd gewoon

En dat kan je nog steeds :) Ik ga hier natuurlijk geen complete onzin lopen vertellen. :t

Volgens mij heb jij dan een mod geïnstalleerd of een trainer of iets dergelijks. Normaal gesproken kan het helemaal niet, tenzij je een controller of iets dergelijks hebt aangesloten maar normaal gesproken, op de gewone PC versie kan het niet, als je geen mods hebt geinstalleerd geen controller enzovoort.

Had ik toch gelijk eh Ruurd. :puh:

Had ik toch gelijk eh Ruurd. :puh:

Nee, jij zei: Ik speel het spel 'gewoon'. Maar je ligt het spel gewoon op om de instellingen te veranderen naar Joypad. :puh: Mar oké, het is gelukt. Iedereen is blij, en we zijn allemaal weer wat wijzer. Goliat, grapjas, ik houd maa rop, anders wordt het zo'n lange discussie :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik heb het ook nog even geprobeerd, je moet idd Joypad instellen, hier nog even screen als bewijs. Het is iig nergens voor nodig, het is alleen maar irritant omdat je alleen toetsenbord nog maar kunt gebruiken, maar, het kan.

post-1289-1152814114.png

Geplaatst:

maar wat zou je anders dan doen met je muis

ik gebruikte die zowiezo nooit als ik speelde

waarom zou je nu op n pc een lock=on functie gebruiken

zo`n muis is perfect voor het manuele werk

Bewerkt: door cactusdildo
waarom zou je nu op n pc een lock=on functie gebruiken

zo`n muis is perfect voor het manuele werk

Idd, de muis verricht heel wat werk, als je bijvoorbeeld wilt draaien naar links of rechts, moet je wel je muis gebruiken, anders kijk je recht vooruit en loop je naar rechts. ;)

Greets

GTA GG

Edit: Sorry het was toch dat je goed liep, alleen toch was het niet handig. :puh:

Bewerkt: door GTA Ganggast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...