Jump to content

Ik zoek (nog steeds) een pc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

zoals jullie inmiddels allemaal wel weten is het dat ik een computer zoek... nou ben ik dus eens gaan kijken en ik heb er 3 gevonden (bij sommige sites moet je een beetje naar onderen scrollen):

1.

http://www.beslist.nl/computers/d000029535...AA%23ABH_).html

2.

http://www.packardbell.nl/products/ixtreme...302086-247.html

3.

http://www.packardbell.nl/products/ixtreme...301986-247.html

De prijzen kloppen niet zoals ze op de sites staan... ze zijn als volgt:

1. €950

2. €1000

3. €900

nou... de prijzen liggen erg veel in de buurt maar ik weet dus niet welke ik moet kiezen. kan iemand van jullie me daar bij helpen? hebben jullie nog andere pc's gezien die ongeveer de zelfde functies hebben als deze van maximaal €1100? dus ook met en tv kaart en het liefst ook een soort media center?

alle pc's hebben een soort media center, de packard bells hebben een eigen soort media center

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Ik zou voor de pc van de Aldi gaan. Deze pc's hebben goede specificaties en zijn niet echt duur. De prijs schommelt zo rond de 1000,- euro. Dat is het zeker waard. Je krijgt er superveel software bij, OEM-versie.

Geplaatst:

Geen van alle en wel omdat de gfx kaarten tenopzichte van de andere specs bagger zijn. Stel er zelf eentje samen of ik zal nog wel even een goede zoeken.

Geplaatst:

Ik zou de 2de doen, ik heb hem in het echt ook gezien in het is pracht computer :Y

Lekker klein, groot beeld, goede muis en toetsenbord :Y

Ik was van plan deze PC ook nog te halen, en ik denk dat ik dat ook echt ga doen!!

Geplaatst:

Wat mania zegt is misschien nog wel het beste advies. Stel er een samen.

De eerste vind ik nog het beste, omdat in mijn ervaring Packard Bells bijna niet up te graden zijn. (in ieder geval die ik had niet.)

Wat er aan die eerste zeker veranderd moet worden is de videokaart. Deze moet minimaal een 512MB zijn.

Ook die videokaart van de tweede is matig (on-board :N )

On board? ik zie toch echt staan: ATI Radeon® X700 SE 512 Mo hoor :? p.s. waar staat dat Mo voor?

kijk... alleen de 1e en de 3e snoepen toch van je ram? en samenstellen lukt niet want ik kom altijd super duur uit :?

weet iemand een goede site of kan iemand een goede pc samenstellen voor mij? met het liefst media center edition met deze dingen in het front panneel:OOO

en een card reader en natuurlijk 2 plugs waarvan 1 fm radio en deandere analoge tv. en graag ook een dual core processor voor windows vista, omdat ik er nog lang mee wil werken en gamen.

dus kan iemand misschien een site vinden waar je goedkoop een pc kan samenstellen of kan iemand een pc samenstellen met de vorige opgeschreven eisen?

Kijk de producten die in die comptuers zitten zijn groot ingekocht met een stuk of 1000 per oplage, daarom kunnen die goedkoper zijn, maar daar kun je niet op je eigen wensen afgaan. Ik zal voor je een computer samenstellen als je vertelt wat je allemaal precies wilt hebben. Ik zal je vriendelijk willen vragen om een vragenlijstje in te vullen:

• Speel je vaak Games?
  • Kijk je televisie op de computer?
  • Wat zijn de plannen?
  • Met/zonder beeldscherm?
  • Merk voorkeur?

Post je lijsje in het bovenstaande bericht van jou. Dan plaats ik het advies weer hier. :)

Geeft niet, maar wat bedoel je met: 'Beeldscherm Appart'?

Bewerkt: door SummerBase

* Speel je vaak Games? ja

* Kijk je televisie op de computer? wil het gaan doen, kan nog niet want ik heb geen goede pc en hij is bijna kapot

* Wat zijn de plannen? veel gamen, tv kunnen kijken, ps2 er op aansluiten via OOO ingang

* Met/zonder beeldscherm? beeldscherm appart. maar mag er wel bijzitten als je e een met gevonden hebt

* Merk voorkeur? niet echt... hp als het kan... en anders boeit het me niet zoveel.

Oeps... sorry ik had de laatste zin niet gezien :$

Edit: ik bedoel daarmee dat hij er niet bij hoeft te zitten want ik koop hem misschien appart.

Aanvraag 'Plippop' : Game/media- Pc

Behuizing: - Centurion 5 - Mooie kast met het click en go systeem. Je hoeft dus niet te schroeven. Prijs: €49

Voeding: - Thermaltake PurePower - Voeding met een goede Voltage en ook nog eens goed geprijst. Prijs: €79

Dvd/cd- brander: - BenQ DW-1650 - Goede brander die veel Protocolen ondersteunt; Cd/dvd-dl. Prijs: €39

Geheugen: Kingston HyperX DIMM 1 GB - Een snel set geheugen voor een lage prijs. Prijs: €109

Videokaart: XFX GeForce 7900GT - Een Super- kaart voor het gamen hier heb je genoeg aan. Prijs: €259

Hardeschijf: Western Digital Caviar - Een mooie Harddisk die een flinke opslag capacitijd heeft. Prijs: €100

Moederbord: MSI K8N Neo4 Platinum - Een Degelijk moederbord met nieuwere technologien.(Amd). Prijs: 119

Processor: Athlon™ 64 4000+ - Een goed geprijste Processor met een goede timing. Prijs: €169

Tv- kaart: AVerMedia AVerTV Studio 503 - Radio en Tv in één ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt. Prijs: 55

Besturing Systeem: Windows xp- OEM - Dit lijkt me een standaard. Kosten: €89

- Totaal: €912

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Meestal als je een computer zelf gaat samen stellen is het nog duurder dan dat je gewoon zo een goede PC in de winkel koopt.. :Y

Geplaatst:

Ja dat zei ik ook al... maar dat is niet zo bij alle zaken dus misschien is alternate goedkoop? ik had al 1 gezien bij alternate maar dieheeft geen tv out en geen s-video enzo

Als je een Computer samen wilt stellen koop je meestal de dure spullen om je Computer zo goed en snel mogelijk te maken :Y

En dan word het een duur grapje.. Ik koop liever gewoon zo een PC inplaats van zelf eentje in elkaar flansen.. :Y

EDIT:

Als je een Computer in de winkel koopt is hij toch altijd wel goedkoper dan dat je hem samen stelt, je krijgt meestal wel wat korting als je de PC koopt.

Bewerkt: door Ronnie1987

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...