Jump to content

Ik zoek (nog steeds) een pc


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

Aanvraag 'Plippop' : Game/media- Pc

Behuizing: - Centurion 5 - Mooie kast met het click en go systeem. Je hoeft dus niet te schroeven. Prijs: €49

Voeding: - Thermaltake PurePower - Voeding met een goede Voltage en ook nog eens goed geprijst. Prijs: €79

Dvd/cd- brander: - BenQ DW-1650 - Goede brander die veel Protocolen ondersteunt; Cd/dvd-dl. Prijs: €39

Geheugen: Kingston HyperX DIMM 1 GB - Een snel set geheugen voor een lage prijs. Prijs: €109

Videokaart: XFX GeForce 7900GT - Een Super- kaart voor het gamen hier heb je genoeg aan. Prijs: €259

Hardeschijf: Western Digital Caviar - Een mooie Harddisk die een flinke opslag capacitijd heeft. Prijs: €100

Moederbord: MSI K8N Neo4 Platinum - Een Degelijk moederbord met nieuwere technologien.(Amd). Prijs: 119

Processor: Athlon™ 64 4000+ - Een goed geprijste Processor met een goede timing. Prijs: €169

Tv- kaart: AVerMedia AVerTV Studio 503 - Radio en Tv in één ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt. Prijs: 55

Besturing Systeem: Windows xp- OEM - Dit lijkt me een standaard. Kosten: €89

- Totaal: €912

Ziet er goed uit! maar ik ben ff aan het kijken... ik denk dat ikde processor in een amd ×2 veander en een extra dvd lightscribe erbij doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels heb ik een lijstje daar ergens boven in mijn posts aangepast, dus dan kan je daar even kijken of het wat is. Ik ben van het standpunt uit gegaan dat je veel Games speelt daarvoor heb ik ook een Qualitatief goede, maar toch dure Videokaart uitgekozen. Volgens mij is dit wel eeng geslaagd systeem, want er zitten goede hardware onderdelen bij. Verder moet je het maar even bekijken, want ik had eerst een hele goede uitleg gemaakt, maar door één of ander crash viel me computer uit dus ik had de helft van de lijst verloren. Sorry daarvoor, want het was niet de bedoeling dat het zo lang ging duren, maar nu heb je toch weer een lijstje waar je denk ik wel wat aan hebt. En als het niet bevalt wil ik er nog wel even naar kijken geef dan ook op welke punten niet bevallen en welke wel. Ik wou trouwens ook nog even kwijt, als je zo'n pc samenstelt moet je hem wel zelf in elkaar zetten. Gelukkig is dat niet zo'n enorm karwei en kan zelfs de buurvrouw, maar je moet even weten hoe het moet. Als je er aan gaat beginnen er er wilt iets niet kun je altijd hier met vragen aan komen er zijn altijd mensen die hier een antwoord weten op je vraag. Zo- niet dan zijn er altijd nog andere forum's waar experts rondlopen die genoeg kennis hebben om een complete- pc in elkaar te zetten.

---

Ik wil ook nog even reageren op de Quote van Ronnie het maakt niet altijd uit of je het in de winkel koopt of los. Op een site zoals Alternate word ook veel gestunt met verschillende prijzen en dingen. Dus het komt eigenlijks gewoon op hetzelfde neer. Kijk een Pc- systeem die je koopt bijvoorbeeld van de Aldi die zijn nou eenmaal goedkoper- omdat dat altijd de standaard onderdelen zijn en die worden per honderden ingekocht dus daar krijgt de Aldi natuurlijk korting op, maar in feite maakt het eigenlijks niks uit, omdat het gewoon op hetzelfde neer komt in een webshop zoals; 'Alternate' krijg je bijna altijd waar voor je geld, omdat dit niet de standaard producten zijn. Daarom kosten ze natuurlijk ook meer, omdat de producten in feite meer kosten. Dan nog even over het kopen in een gewone pc- zaak. Dit maakt eigenlijks niks uit, want als je kkoopt via een webshop hoef je niet de Asemblage te betalen. Die ja anders in een winkel moet betalen. Asemblage is het in elkaar zeggen van een computer als je dat nog niet wist.

Ik zie inmiddels dat je gereageert hebt op het uitgekozen Systeem, ik vond het zelf ook al een goede keuze en de dingen die je daar aan toe voegt zijn aan jou, maar daarop kan ik natuurlijk weer adviesen geven ook wou ik nog even zeggen dat hier geen beeldscherm bij zit, want die moet je natuurlijk zelf nog even erbij kopen. Vooral de videokaart- ben ik erg over te spreken, want het is gewoon een goed model, maar zie maar even wat de vorderingen zijn ik hoor het nog wel als je nog een probleem hebt met iets. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De prijs valt nog mee :Y Ik had verwacht dat het wel duurder zal zijn dan een normale winkel zoals bijvoorbeeld de 'Its' :Y

Maar goed, er komen uiteraard nog wel wat verzendkosten bij op, toch..?

Ik denk dat ik ook maar eens een Computer ga samen stellen naar mijn wensen, en dan maar eens de prijs bekijken.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De prijs valt nog mee :Y Ik had verwacht dat het wel duurder zal zijn dan een normale winkel zoals bijvoorbeeld de 'Its' :Y

Maar goed, er komen uiteraard nog wel wat verzendkosten bij op, toch..?

Ik denk dat ik ook maar eens een Computer ga samen stellen naar mijn wensen, en dan maar eens de prijs bekijken.. :Y

De verzondkosten gaan per Gewicht en aangezien de computers van tegenwoordig niet zo heel veel meer wegen gaat dit niet zoveel kosten. Een kleine 25 euro en je hebt hem gratis en wel thuis afgelevert in een nette- doos. Nog even terugkomend op de; 'Its' dat is een computer zaak waar volgens mij wat deskundige mensen rond- lopen die moeten ook betaald worden en daarvoor betaal je dus extera. Maar op internet kun je het aan mensen vragen zoals hier op het forum. Dus die centen neem je weer mooi mee in je zak.

Tevens ben je ook nooit zeker in de winkel, want wie weet mischien smeert die verkoper je wel iets aan wat je mischienh helemaal niet wilt. En mischien blijkt het achteraf niet te wezen wat je wilde hebben, daarom is internet winkelen zo mooi, want je kan er alles op uitkiemen. En je hebt geen verkopers die je van alles aan de broeksmeren. Trouwens niet bij alle computer's kom je dezelfde prijs uit, maar meestal op internet ben je goedkoper uit dan in een winkel.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Aanvraag 'Plippop' : Game/media- Pc

Behuizing: - Centurion 5 - Mooie kast met het click en go systeem. Je hoeft dus niet te schroeven. Prijs: €49

Voeding: - Thermaltake PurePower - Voeding met een goede Voltage en ook nog eens goed geprijst. Prijs: €79

Dvd/cd- brander: - BenQ DW-1650 - Goede brander die veel Protocolen ondersteunt; Cd/dvd-dl. Prijs: €39

Geheugen: Kingston HyperX DIMM 1 GB - Een snel set geheugen voor een lage prijs. Prijs: €109

Videokaart: XFX GeForce 7900GT - Een Super- kaart voor het gamen hier heb je genoeg aan. Prijs: €259

Hardeschijf: Western Digital Caviar - Een mooie Harddisk die een flinke opslag capacitijd heeft. Prijs: €100

Moederbord: MSI K8N Neo4 Platinum - Een Degelijk moederbord met nieuwere technologien.(Amd). Prijs: 119

Processor: Athlon™ 64 4000+ - Een goed geprijste Processor met een goede timing. Prijs: €169

Tv- kaart: AVerMedia AVerTV Studio 503 - Radio en Tv in één ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt. Prijs: 55

Besturing Systeem: Windows xp- OEM - Dit lijkt me een standaard. Kosten: €89

- Totaal: €912

Ziet er goed uit! maar ik ben ff aan het kijken... ik denk dat ikde processor in een amd ×2 veander en een extra dvd lightscribe erbij doe.

hij word dan zo:

Behuizing: - Thermaltake Mambo - De Mambo behuizing van Thermaltake onderscheidt zich door zijn afneembare front paneel ontwerp. Prijs: €49

Voeding: - Thermaltake PurePower - Voeding met een goede Voltage en ook nog eens goed geprijst. Prijs: €79

Dvd/cd- brander: - BenQ DW-1650 - Goede brander die veel Protocolen ondersteunt; Cd/dvd-dl. Prijs: €39

Dvd/cd- brander 2: - LiteOn SHW-16H5S - De SHW-16H5SBLB met lightscribe brand DVD+R en DVD-R met een snelheid van 16x en kan ook op Double layer DVD's Prijs: €39

Geheugen: Kingston HyperX DIMM 1 GB - Een snel set geheugen voor een lage prijs. Prijs: €109

Videokaart: XFX GeForce 7900GT - Een Super- kaart voor het gamen hier heb je genoeg aan. Prijs: €259

Hardeschijf: Western Digital Caviar - Een mooie Harddisk die een flinke opslag capacitijd heeft. Prijs: €100

Moederbord: MSI K8N Neo4 Platinum - Een Degelijk moederbord met nieuwere technologien.(Amd). Prijs: 119

Processor: Athlon™ 64 ×2 3800+ - De Athlon™ 64 X2 is de eerste Dual-Core processor van AMD. Meerdere programma's tegelijk uitvoeren ging nog nooit zo snel! Prijs: €199

Tv- kaart: AVerMedia AVerTV Studio 503 - Radio en Tv in één ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt. Prijs: 55

Besturing Systeem: Windows xp- OEM - Dit lijkt me een standaard. Kosten: €89

Cardreader:Mitsumi 7in1 FDD+CardreaderPrijs: €25

Extra koeling:Zalman VF700-AlCu Prijs: €22

- Totaal: €1006

omdat je niet mag dubbelposten sla ik maar een paar regels over.

De prijs valt nog mee :Y Ik had verwacht dat het wel duurder zal zijn dan een normale winkel zoals bijvoorbeeld de 'Its' :Y

Maar goed, er komen uiteraard nog wel wat verzendkosten bij op, toch..?

Ik denk dat ik ook maar eens een Computer ga samen stellen naar mijn wensen, en dan maar eens de prijs bekijken.. :Y

De verzondkosten gaan per Gewicht en aangezien de computers van tegenwoordig niet zo heel veel meer wegen gaat dit niet zoveel kosten. Een kleine 25 euro en je hebt hem gratis en wel thuis afgelevert in een nette- doos. Nog even terugkomend op de; 'Its' dat is een computer zaak waar volgens mij wat deskundige mensen rond- lopen die moeten ook betaald worden en daarvoor betaal je dus extera. Maar op internet kun je het aan mensen vragen zoals hier op het forum. Dus die centen neem je weer mooi mee in je zak.

Tevens ben je ook nooit zeker in de winkel, want wie weet mischien smeert die verkoper je wel iets aan wat je mischienh helemaal niet wilt. En mischien blijkt het achteraf niet te wezen wat je wilde hebben, daarom is internet winkelen zo mooi, want je kan er alles op uitkiemen. En je hebt geen verkopers die je van alles aan de broeksmeren. Trouwens niet bij alle computer's kom je dezelfde prijs uit, maar meestal op internet ben je goedkoper uit dan in een winkel.

ik heb daar een foefje voor (om te weten of je de verkoper kan vertrouwen dan): ga naar een verkoper en stel vragen over het product.... niet de echte maar gewoon de gene die je al weet... als je eenmaal denkt dat je hem vertrouwd stel je de echte vragen.

Ik denk toch dat ik pc nummer 2 ga kopen... maar iemand zei dat er een opn-board videokaart in zat (in nummer 2)

maar ik zie geen on board staan achter:ATI Radeon® X700 SE 512 Mo

p.s. wat is mo? bedoelen ze MB?

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...