RemcoLip Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Kan iemand de missie dildo dodo voor mij spele, kheb vaak geprobeert mart lukt nie. tnx Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik wil hem best voor je halen, RemcoLip, maar dan moet je je savegame hier wel even plaatsen... Reageren
RemcoLip Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ja, vergete GTAVCsf2.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Gisteravond moest ik plotseling weg, dus vandaar dat ik de missie nog niet voor je heb gehaald. Ik zal hem nu even doen en zodra ik 'm heb gehaald, post ik de savegame hier wel weer... Edit: Mission Passed! Missie: Dildo Dodo Beloning: $ 2.000,- Cheats: Niet gebruikt Savegame: In bijlage Veel succes verder! Bewerkt: 14 juli 2006 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.