Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik zoek dus een liedje het star ongeveer met; Whille were' singing,while were wiing en dan zo ongeveer:i get no doubt Al wat ik weet dat het een een rare groepsnaam is met een rare titel Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik zou t niet weten Maar als ik jou was zou ik even surfen naar een clips site of van de radio bijv. Radio538 en dan even onder de muziek lijst zoeken of je zoiets tegen komt Reageren
Caltson Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik zoek dus een liedje het star ongeveer met;Whille were' singing,while were wiing en dan zo ongeveer:i get no doubt Al wat ik weet dat het een een rare groepsnaam is met een rare titel wat voor stijl is het gezongen/rap/techno/rock/hardrock zanger man/vrouw etc. Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik weet geen liedje maar kijk op lime wire als je dat hebt dan krijg je de nodige informatie die je nodig hebt proost Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hartelijk bedankt XboxGta ! die zocht ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.