~Lance Vance Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 soms gaat mijn muscle omlaag hoe komt dat ik had maximum muscle maar t ging omlaag Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Als je te weinig eet gaat je Muscle (spieren) meter omlaag. Als je gewoon genoeg eet dan zal dit weinig tot niet vaak voorkomen, maar eet je helemaal niks dan kan het gebeuren dat je spieren omlaag gaan. En dat moet je er dus weer bij- trainen in één van de Gym's verspreid over: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Hierdoor krijg je spieren/conditie, maar eet je weer teveel dan ben je het zo weer kwijt. Let op; Eet ook niet teveel, want als je dat doet kun je ook te dik worden en dat krijg je er moeilijker af dan je denkt. Dan moet je echt kij- hard gaan sporten. Dus het is gewoon de kunst om dagelijks de voeding's protocolen binnen te krijgen en het met mate- te nemen. En een slanke Carl ziet er ook nog en stuk fraaier uit. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Bewerkt: 13 juli 2006 door SummerBase Reageren
Caltson Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) dit kan zijn als je honger hebt en moet gaan eten dat het muscle level omlaag gaat.echter gebeurt dit wel vaker in het spel,ik denk zelf omdat het is dat je te weinig beweegt,maar te veel auto rijdt,vliegt,vaart enz..,dan krijg je trouwens ook vet bij. Greetz Bewerkt: 13 juli 2006 door gtagangster Reageren
cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 hoe lang duurt het eigelijk om van maximum muscle naar minimum te gaan ik wil een slappe CJ die ik dan weer vet ga mesten!!! >>> Door patrickW: rasistisch plaatje verwijderd<<< Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Als je een slappe CJ wil, moet je gewoon veel gaan rennen ( Valt hij van af ) En je moet gewoon niet eten in het spel, je moet veel rennen en lopen, daardoor valt hij heel snel af. Ik weet verder niet hoelang dat duurt. EDIT: Waarom zet je elke keer van die domme plaatjes onder je tekst Je kunt hier voor een warn krijgen, volgens mij. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ronnie1987 Reageren
Fisherspoooner Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dat duurt (bij mijn weten) redelijk lang, maar na een tijd niet getraind te hebben gaat dit vanzelf omlaag met het nodige tempo, wat je kan doen om dit sneller te laten gebeuren kan je gaan fietsen of lopen (in de Gym of in het echt) Dan zal dit al veel sneller gaan... Veel succes nog @ Topic: In real life gaat je muscle ook zakken als je vanzelf niet meer traint, spieren moet je blijven onderhouden, ook in San Andreas..... Edit Ronnie was me maar 1 minuutje voor ... Wat is een warn ? :$ Ik ben hier nog maar net ... >>> Door Dizzee: Wanneer je je niet aan de regels houd, bestaat de kans erin dat je een waarschuwing of warn krijgt door iemand van de crew. Voor meer informatie verwijs ik je door naar dit topic. <<< Bewerkt: 13 juli 2006 door Dizzee Reageren
stretch Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je moet gewooon veel trainen in de sporthallen of cheats van muscule Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.