Biocount Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 hoi all kheb een probleempje Life's a Beach is voor mij heel moeilijk omtedoen omdat ik kenmerken heb van autisme zou iemand voor mij deze opdracht wille doen? kheb er in de buurt een apartementje gekocht en gesaved dus je staat bijna meteen bij die hamburger tent aub geen cheats of andere missies doen of iets hoop dat iemand tijd voor ervoor wilt maken want kom echt niet verder ps: die low rider contest lukte me wel (2600 punten) maar danse nie .. komen er nog meer van die missies waarbij je moet drukke opvolgorde ? alvast bedankt (bijlage zit onderin het bericht) Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Hey welkom op het forum Ik zal de missie wel even voor je halen Er komen voor de rest niet echt meer missie's waarbij je moet drukken, maar als je met je vriendin te dansen gaat moet je het wel doen, maar er komen volgens mij niet meer storyline missie's met dit soort dingen. Bewerkt: 13 juli 2006 door Typhoon Reageren
Biocount Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 toppie voorje snelle reactie komen er trouwens ook nog andere missies zoals dat dansen en low rijden? kheb hier echt moeite mee namelijk ... op de ps2 heb ik gta sa ook maar kwam er nooit verder lol ben even weg zal vanavond kijken of hetje gelukt is alvast bedankt man!! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hey, er komt nog wel een missie waarbij je op die knoppen moet drukken Je moet namelijk nog één keer dansen in die grote tent in Los Santos.. Reageren
rems GTA Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik wens je veel suc-6 met de missie! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je moet namelijk nog één keer dansen in die grote tent in Los Santos.. Ronnie1987, volgens mij zit je een beetje verkeerd.. Alhoewel je nog wel een keer dansen meot met een wagen. In Los Santos waar je nu bent, heb je 2 missies waar je moet dansen. 1 keer tijdens de missie missie dansen, dat is deze missie. Maar ook een keer moet je dansen met een auto, dat noemen we in San Andreas bunnyhoppen. Deze missie heet 'Cesar Vialpando', deze krijg je van Sweet . Verder kun je later in het spel ook vriendinnen ontmoeten, binnenkort in het spel ontmoet je Denise Robinson, met deze vriendin kun je daten. Tijdens deze date kun je uitgaan, bijvoorbeeld dansen, lekker uit eten of rondrijden. Je komt dus dansen alleen nog maar tegen als je met vriendinnen uitgaat, en éénkeer met bunnyhoppen. Reageren
Biocount Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Hey,er komt nog wel een missie waarbij je op die knoppen moet drukken Je moet namelijk nog één keer dansen in die grote tent in Los Santos.. je bedoelt in die discotheek ? maar dat is toch oefenen of zit daar een reward aanvast? lowrider missie lukte me in 1x met 2600 punte lol Bewerkt: 13 juli 2006 door bigship Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als je met één van je vriendinnen uit gaat, en zij wil dansen, dan moet je dat daar doen, het is dus een soort missie Zij zegt namelijk wat je moet doen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 je bedoelt in die discotheek ?maar dat is toch oefenen of zit daar een reward aanvast? Ja, je kunt na deze missie 'Life's a Beach' kun je oefenen in de discotheek. Je knt dan op een muziekje leren dansen, je gaat dan wat dom heen en weer swingen zoals deze missie. Helaas krijg je daar geen beloning voor. Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Wow opeens zijn er allemaal reactie's Mission Passed: Life's a Beach, ik heb de missie uitgespeeld zonder mods of cheats, nadat ik het dansen had voltooit moest ik de "music van" naar een garage brengen, en toen was de missie afgelopen, als beloning heb je $2000,- verdiend, en je hebt nog wat respect van OG Loc gekregen. Ik heb weer bijhetzelfde appartement gesavet, je kan nu dus gewoon weer snel naar OG Loc voor zijn missie's! Veel succes en plezier nog bij het spelen van San Andreas. Coole CJ heb je trouwens! Reageren
Biocount Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) thnx man!!! hoevaak hebje erover gedaan eigenlijk? in 1x? kheb ff gekeken en idd Cj ziet er wel cool uit alleen heb hem beter gehad kwa look echt toppie dat er nog zulke aardige mensen zijn echt 1000maal bedankt! :$ Bewerkt: 13 juli 2006 door bigship Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.