Jump to content

online spelen..?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kun je online spelen..???

Iemand die ik ken die kan dat wel.. :?

het lijkt mij wel mooi en dan zie je hoe goed de anderen zijn en je kunt dat je een gang bent dat je iemand anders team kunt neer schieten..

P.S. : weet ji jhet mischien??

greenz: jannes

Geplaatst:

Hey,

Dit is inderdaad erg leuk om te doen, hiervoor zijn 2 mods uitgebracht, de 1e en de bekenste is Multi Theft Auto, voor San Andreas is hiervoor alleen nog een racemod uitgebracht, dus je kan nog niet met pistolen op elkaar schieten. Kijk eens op de Offiëcele site voor meer info, als je hem wilt downloaden moet je hier heen gaan. Voor verdere vragen moet je in het MTA Forum zijn.

Naast MTA is er nog een online mod genaamt San Andreas Multiplayer, deze word ook door mij gespeeld, dit is ook een erg goede en leuke mod, bij deze mod is het wel mogelijk om op elkaar te schieten, dit is hun site, als je hem wilt downloaden moet je hier zijn. Voor meer vragen moet je in het SA:MP fora zijn. Daar kunnen ze jouw vragen beantwoorden.

Als je samen met je vriend wilt spelen moet je eerst weten welke mod hij heeft, als hij MTA hebt en jij ook kan je samen met hem spelen, als jij MTA hebt en hij SA:MP kunnen jullie niet samen spelen.

Veel succes en plezier bij het online spelen, vragen zijn altijd welkom :)

---

Kan een mod+ dit verplaatsen naar het MTA of SA:MP fora?

Geplaatst:

Ik heb GTA Rumble je kan ook gewoon missies doen

ik heb het van een vriend dus weet niet wat de site is of waar je het kan krijgen.

Geplaatst:
Ik heb GTA Rumble je kan ook gewoon missies doen

ik heb het van een vriend dus weet niet wat de site is of waar je het kan krijgen.

PFFFF

MTA _O__O_

Geplaatst:

Als ik jouw was zou ik toch maar eens MTA proberen, deze is (in mijn ogen) veel leuker en je beleeft er veel meer plezier aan...

Hier kan je MTA downloaden

Geplaatst:

Grappig. Die dingen. Lekker op andere spelers knallen. :puh: Alleen het irriteert soms ook wel als je zelf wordt doodgeschoten door iemand anders.

Greets

GTA GG :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb MTA eerst ook gedownload maar die deed het nooit. moet ik dan iets bij GTA veranderen??

bij MTA kreeg ik steeds iets van timed out als ik wilde connecten

en wat is er zo anders aan MTA ?

Bewerkt: door Cabron
Geplaatst:

wat er anders aan MTA is weet ik niet.

wel weet ik dat er timed-out komt als de server al vol zit.althans dit was bij mta:vice city.

als je mta niet reageert ofzo kan het wel zijn dat dit het werk is van enkele mods (auto,converter wapen etc. mods)

Greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
SA-MP is leuk maar het stikt er van de hackers

Dat is helaas waar.. :-(

Ik raad eigenlijk iedereen aan om in de wat rustigere servers te gaan om wel de volgende redenen:

• Geen/minder cheaters
  • Betere shiet synchronisatie (Dus als je op iemand schiet dat iemand dan wel health verliest)
  • Gezelliger, spreek wat met vrienden af, zoals ik met SilveDust, Bling, Typhoon, Synchro en Svenie altijd doe. We gaan dan in een lege server en als er dan af en toe n00bs langskomen dan gaan we daar met ze alle opaf

Wat ook leuk is, is om in een clan te gaan.

Een clan is een groep mensen die als een team online games spelen, zo heb je dus ook SA-MP en MTA clans.

Ben je opzoek naar een clan dan kan je dat doen via-via maar je zou ook kunnen googlen.

Een clan kan je in de meeste gevallen niet zomaar joinen, je zal toch echt iets moeten kunnen met b.v. SA-MP. Meestal wordt er dan ook naar je game ervaring gevraagd. Zorg dat je een clan aanvraag netjes opsteld, vertel op een fatsoenlijke manier waarom je bij de desbetreffende clan wilt en vertel dus iets over je ervaring.

Succes voor iedereen die SA online speelt, of dit nog wilt gaan doen. ;)

Bewerkt: door Goliat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...