nickdezot Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Wie heeft deze film al gezien, wat vinden jullie ervan? Reageren
Melchior Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Nog niet gezien, maar wats is het precies, een speelfilm of een docu? Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik brand hem wel ff @ Melchior, het is geloof ik een Docu :lol: Reageren
nickdezot Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Het is niet echt een film, je hoort de stem van 2pac die zijn leven verteld, dan worden er allemaal beelden getoond en van die dinge, ik vind het wel zzer interesant! R.I.P tupac shakur Real Thug Niggah Love! Reageren
Kakashi Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Een mega Fan van tupac moet hem hebben Dus ik moet hem hebben Reageren
nickdezot Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Jah zo is het, die moet in je collectie zitten samen met al de cd's en andere films van tupac zoals gridlock'd Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik heb film over de dood van Tupac pas gekocht. Snoop "doggy" Dogg, Suge Mc knight en Tupac en veel andere worden erin besproken. en dan nog onuitgegeven nummers erop ...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.