Silverwing Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik had deze sig gemaakt voor de battle met General Lee, maar ik laat hem ook maar eens raten.. Zoals je ziet is dit een andere versie dat die van in het battle topic, deze is wat aangepast en zonder tekst (die komt er later nog wel op). Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Nice ik vind het een rustgevende stijl, je hebt de render er mooi opgeplaatst. 9/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Zal ik maar eens raten op de sign van mijn hele goede forum-vriend. Ik vind dit één van je beste signs imo. De blauw-witte kleur gaan heel goed om met de c4d's ( toch ? ). De render mag je wel meer inblenden dat de sign wat uitstraalt. Ook mag hij wel wat lichter , niet tè licht natuurlijk. Want nu zie ik te veel grunge/ sharpen dingen. De border mag je ook veranderen naar een andere kleur. Mss 2 borders gebruiken of zo een stijl proberen als dit : http://img352.imageshack.us/img352/7359/hli22rr.png Je ziet daar onder links en rechts geen hoeken Wat text erop maar dat had je al in je battle. 7.5/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik blijf erbij dat je siggy wow is, heb daarom ook op jouw gerate in die battle. ik stond werkelijk met me mond open en ik zei hardop: WOW Dit is de beste creatie die ik tot hiertoe ooit van je zag, heb er eigenlijk niet veel aan toetevoegen, enigste dat ik kan zeggen: Top gedaan maat Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Bedankt Dylan en Slimmeke. Nieuwe versie Reageren
Synchro Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Ik vind dit één van je beste signs imo. De blauw-witte kleur gaan heel goed om met de c4d's ( toch ? ). De render mag je wel meer inblenden dat de sign wat uitstraalt. Ook mag hij wel wat lichter , niet tè licht natuurlijk. Want nu zie ik te veel grunge/ sharpen dingen. De border is nu ook veel beter. Text is nu veel beter , ik vind het passend ! 8/10 Bewerkt: 14 juli 2006 door Synchro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.