Jump to content

LCS op ps2


Ice Banana

Recommended Posts

Dit is al het zoveelste topic waarin iemand dit vraagt, maar goed.

Ik snap niet waarom mensen zeggen dat LCS zo goed op GTA III Lijkt, de enigste grote gelijkenis is de stad zelf. Verder zijn alle hoofd, zij-missies anders (met uitzonderingen), je hebt nieuwe wagens, motors,enz... Dus ik zeg ja, het is zeker de moeite waard...

Link to comment
Delen op andere websites

LCS is een tof spel en moeilijk vergelijkbaar met GTA3, buiten de stad dan...

Zoals Dizzee vermeld zijn de hoofd en zij missies anders, ook andere voertuigen

Als je Hier nog eens goed rondkijkt zie je de verschillende kenmerken van LCS..

Nog veel succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook zo mijn twijfels over LCS omdat ik ook geen voorstander ben van gta III, ik heb nu zelfs nog geen één keer vrij gespeeld omdat het zo'n goede verhaallijn heeft (en dat is niet van mijn gewoonte)als je hem niet hebt op psp, zal je het echt een goede game vinden :D

1 groot nadeel: slechte fogging!!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het de moeite eigelijk waard om LCS op de PS2 te kopen? aangezien het zo op GTA III lijkt

Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen ;). Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen ;). Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze.

Ik denk niet dat Vice City Stories naar de ps3 gaat hoor. Het lijkt mij eerder dat deze net zoals Liberty City Stories ook naar de ps2 gaat.

Ontoppic: Ikzelf vind LCS een erg leuk spel, dus als je GTA III leuk vond, ga je deze zeker leuk vinden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen ;). Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze.

Ik denk niet dat Vice City Stories naar de ps3 gaat hoor. Het lijkt mij eerder dat deze net zoals Liberty City Stories ook naar de ps2 gaat.

Ontoppic: Ikzelf vind LCS een erg leuk spel, dus als je GTA III leuk vond, ga je deze zeker leuk vinden. :Y

Ik bedoelde dat alleen VCS en SAS misschien nog op de PS2 en geen "grote" GTA zoals GTA San Andreas meer.

Link to comment
Delen op andere websites

het verhaal is niet alleen anders.. en de verschillende kleine dingen in de stad.. maar grafics is hij ook beter dan 5 jaar geleden.. en hij is wat minder donker.. dus niet elke dag mistig en regen... tis een beetje een mix tussen GTAIII en GTA VC alleen dan in de stad van 3..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...