Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Is het de moeite eigelijk waard om LCS op de PS2 te kopen? aangezien het zo op GTA III lijkt Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Dit is al het zoveelste topic waarin iemand dit vraagt, maar goed. Ik snap niet waarom mensen zeggen dat LCS zo goed op GTA III Lijkt, de enigste grote gelijkenis is de stad zelf. Verder zijn alle hoofd, zij-missies anders (met uitzonderingen), je hebt nieuwe wagens, motors,enz... Dus ik zeg ja, het is zeker de moeite waard... Reageren
Fisherspoooner Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 LCS is een tof spel en moeilijk vergelijkbaar met GTA3, buiten de stad dan... Zoals Dizzee vermeld zijn de hoofd en zij missies anders, ook andere voertuigen Als je Hier nog eens goed rondkijkt zie je de verschillende kenmerken van LCS.. Nog veel succes Reageren
Nielok Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik had ook zo mijn twijfels over LCS omdat ik ook geen voorstander ben van gta III, ik heb nu zelfs nog geen één keer vrij gespeeld omdat het zo'n goede verhaallijn heeft (en dat is niet van mijn gewoonte)als je hem niet hebt op psp, zal je het echt een goede game vinden 1 groot nadeel: slechte fogging!! Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Is het de moeite eigelijk waard om LCS op de PS2 te kopen? aangezien het zo op GTA III lijkt Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen . Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen . Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze. Ik denk niet dat Vice City Stories naar de ps3 gaat hoor. Het lijkt mij eerder dat deze net zoals Liberty City Stories ook naar de ps2 gaat. Ontoppic: Ikzelf vind LCS een erg leuk spel, dus als je GTA III leuk vond, ga je deze zeker leuk vinden. Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Misschien wacht je beter even tot de release van de PS3, die is backwards compatible en dan kan je ineens GTA IV ook spelen . Ik weet het, de PS3 is een stuk duurder dan de PS2 maar ik denk niet dat er nog nieuwe GTA's opkomen (misschien GTA Vice City Stories en San Andreas Stories, als deze al komt). Het is en blijft natuurlijk jou keuze. Ik denk niet dat Vice City Stories naar de ps3 gaat hoor. Het lijkt mij eerder dat deze net zoals Liberty City Stories ook naar de ps2 gaat. Ontoppic: Ikzelf vind LCS een erg leuk spel, dus als je GTA III leuk vond, ga je deze zeker leuk vinden. Ik bedoelde dat alleen VCS en SAS misschien nog op de PS2 en geen "grote" GTA zoals GTA San Andreas meer. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Als je lcs al op de psp heb dan niet. Maar als je hem niej op de psp heb. Dan is het echt de moeite waard. Tis zo'n vet spel. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ik vind gta liberty cities wel leuk.Hij is wel de moeite waard vind ik. Reageren
eggie123 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 het verhaal is niet alleen anders.. en de verschillende kleine dingen in de stad.. maar grafics is hij ook beter dan 5 jaar geleden.. en hij is wat minder donker.. dus niet elke dag mistig en regen... tis een beetje een mix tussen GTAIII en GTA VC alleen dan in de stad van 3.. Reageren
GTA-Hoinjsz Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik heb GTA3 & laatst LCS gekocht ik vermaak me goed ik moet wel zeggen dat na SA het klote is dat je in LCS niet kunt klimmen ja LCS kun je gewoon kopen als je GTA3/VC goed vindt Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik zou hem gewoon kopen, zeker de 30 € die je ervoor betaalt waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.