GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Avatar stijl: Feyenoord grootte: 64x64 afbeelding zelfde als signature, of iets anders, maakt niet zoveel uit als het maar Feyenoord is tekst: geen kleur: - Hallo, Wie zou voor mij even een Avatar kunnen maken..? Ik wou zo net een stuk van deze Signature gebruiken als Avatar, maar als ik hem dan opsla word hij heel erg klein, ik weet verder niet hoe dat kan. Daarom vraag ik het nu even aan jullie Alvast bedankt, Ronnie. EDIT: Kijk maar eens links, dan kunnen jullie zien dat er iets niet helemaal goed is gegaan met me Avatar.. EDIT: Hij doet het nu wel ineens, alleen is hij niet zo mooi, zou iemand wel ene mooie kunnen maken..? Bewerkt: 13 juli 2006 door Ronnie1987
Ferre Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Veel plezier met je avatar http://img528.imageshack.us/img528/1459/avatarronnie8yq.png Je hebt bij deze aanvraag het lijstje gebruik van het Graphics Team 06, maar niet de titel en titelbeschrijving gebruikt die je voor het GT06 moet gebruiken. Dus daarom is dit geen GT06 aanvraag (of ik zit er lekker scheef naast ). Voor de volgende keer raad ik je het Graphics Team 06 aan.
.Levi. Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Voortaan topictitel goed doen en Ferre het foutlijstje daarbij posten. Closed.
Recommended Posts