San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Rates? Bewerkt: 14 juli 2006 door General Lee Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vind V2 mooier, bij V1 zit er zo zwart randje omheen en dat vind ik niet zo mooi, Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik vind V2 zelf ook mooier Zonder die zwarte rand lijkt je sig groter en ook nog eens mooier V1: 6.5 V2: 7.8 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Bedankt voor jullie rates, maar kan het iets uitgebreider? Ik wil graag weten wat ik beter kan doen enzo. Reageren
Bongo Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Echt heel mooi, alleen de render valt me tegen hij kijkt een beetje raar. Zou je eens een keer een tut willen schrijven over hoe je zo'n sig maakt, ik wil bv graag weten hoe je precies een mooie achtergrond maakt met die mooie lichte vlek erin. Ik heb eigenlijk nix op de sig aan te merken, ja toch eigenlijk wel ik vind namelijk dat de render mss iets lichter had gemogen.Maar verder een supersig! 8.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Echt heel mooi, alleen de render valt me tegen hij kijkt een beetje raar.Zou je eens een keer een tut willen schrijven over hoe je zo'n sig maakt, ik wil bv graag weten hoe je precies een mooie achtergrond maakt met die mooie lichte vlek erin. Ik heb eigenlijk nix op de sig aan te merken, ja toch eigenlijk wel ik vind namelijk dat de render mss iets lichter had gemogen.Maar verder een supersig! 8.5/10 Natuurlijk kan ik wel zo'n tutorial schrijven, maar dat kost wel wat tijd. Dat de render iets te donker is heb je gelijk in, dus dat probeer ik nog even te verbeteren. Iemand trouwens nog meer rates? Reageren
Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik vind hem mooi! zelf vind ik 2pac (of Makaveli) wel vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.