Jump to content

Hangaar vliegveld

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je in de hangar van je vliegveld (vliegschool) een vliegtuig zet, saved hij die dan net als een auto in een garage?

Geplaatst:

Normaal gesproken moet hij het saven ja, maar ik heb wel eens gehad dat hij dan weg was zodra ik ging kijken..

Geplaatst:

Hoi Domovoi,

Uiteraard saved hij! Het is simpelweg een garage voor vliegtuigen, dus hij saved hem wel.

Gewoon vergelijken met een autogarage.

TcT MaFioSo

Geplaatst:
Jazeker doet hij dat. :Y

Ikzelf heb er een Nevada, een Shamal en een Dodo instaan.

Naar mijn weten zijn de AT-400 en de Andromana de enige 2 vliegtuigen die er niet inpassen.

de andromada kun je allen met noobmode of mods krijgen anders niet. tenzij je een andere manier weet

Geplaatst:

Moet je ze in die bronzen halfronde hangars zetten of in die grote ruimten met een poort die in de grond trekt?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat maakt opzich niet zoveel uit als het vliegtuig past. Jij kan toch ook geen Koe in een koelkast doen als de koelkast te klein is. Je kan dus geen AT-400 in die half- ronde hangar's zetten. Een AT-400 kun je dus beter plaatsen in die groote Loods/schuur tegenover je Huis in de 'Verdant Meadows'. Dan heb je nog een garage die staat heel dichtbij je huis in de Verdant Meadows gebruik deze als opslag voor je auto of een ander klein voortuig. De Ronde hangar's zijn meer bedoelt voor het opslaan van kleinere vliegtuigen. Als ze daar onder staan en je slaat op blijven die ook bewaart. Ik hoop dat je het nu een beetje snapt, heb je geen idéé waar ik het over heb. Verdant Meadows is het vliegveld in de Desert (Woestijn) mocht het dan nog niet duidelijk wezen. Ik heb even wat Screens gemaakt nou die had ik nog, omdat ik er net was geweest. Ik maak graag foto's van objecten dus ik kan het niet laten om dat ook met jou te delen, ik hoop dat je er wat aan hebt. :cya:

1. De Ronde Hangar's op de Verdant Meadows.
  2. De Grote schoo op de Verdant Meadows.
  3. De Garage bij je huis op de Verdant Meadows.
  4. Het huis op de Verdant Meadows.

gtasa20060714205443698mv.th.jpg gtasa20060714205404386fw.th.jpg gtasa20060714205340869no.th.jpg gtasa20060714205326960vz.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...