Jump to content

Heb geen Photoshop

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geen Photoshop thuis want ik kan dat niet installeren omdat m'n zus "rechten" heeft,

op mijn computer staat wel: Microsoft Picture It! Photo Standard 9.

Met dat kan je vrijwel dingen doen maar ik zie ook aan tut's en zo dat je veel minder kan doen dan met Photoshop, misschien weet iemand ook tut's voor Picture it? en misschien hebben meer mensen dit programma. :?

Alvast Bedankt

Radio۞Espantoso

Geplaatst:

Ik heb het programma niet, maar als je zus de rechten heeft hoef je haar alleen maar lief aan te kijken toch?

Ik hoop dat je engels kan. want google levert voornamelijk engelstalige links. De tweede is zeker een goede. Ik denk alleen dat er geen specifieke tut's zijn voor signatures zoals er op deze site veel zijn.

Geplaatst:

je kan toch ook op je zus acount gaan

maar als er een wachtwoordt op zit moet je op het vraagteken druken

daar staat een hint en dahn weet je zo het wachtwoordt

ga dan naar Configuratiescherm => Gebruikers Acount en dan jou acount veranderen naar Computer Beheerder ;)

Geplaatst: (bewerkt)

als ik op dat ? druk , dan hoef ik toch nog niet gelijk het w8woord te weten?? :ch:

@HerrieM: je kreeg alleen engelse pagina's omdat je niet pagina's in het Nederlands had gedrukt dan krijg je dit als je dat wel doet dan krijg je dit, toch wel verschil...

@Stev O. hieronder: bij sommige staat er niks bij ? het kan ook zijn (een voorbeeld): welke site vind ik het leukst, en dan is het w8woord sinaasappel?! zobedoel ik maar

Bewerkt: door Radio۞Espantoso
Geplaatst:

als je zus geen illegale software voor je wil installeren

kun je ook vragen of ze een gratis photoshop concurent wil installeren voor je

the gimp

lijkt me toch een stuk beter dan proberen dat wachtwoord te gokken :D

Geplaatst:

Ik volg het allemaal niet meer hoor.. :N

Als je zus niet wilt dat je illigale software instaleerd, dan download je toch gewoon de 30 dagen trial van Photoshop CS2. Na die 30 dagen zal je het wel moeten kopen, maar die beslissing is aan jou.

De trial van Photoshop CS2 is hier te downloaden: Adobe Photoshop CS2

Info over het gebruik va Photoshop is hier te vinden, hier zijn allemaal handige tutorials te vinden waarvan je als beginnend Photoshopper een heleboel kan leren.

Succes ermee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...