Jump to content

Hoe Downgraden (Of hoe je het ook typt)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil mijn spelletje downgraden van 2 naar 1, hoe moet dit? Want als ik gewoon installeer dan heb ik er nog niks aan, ik moet zeker weer allemaal dingen instellen enzo?

Greets

GTA GG

Geplaatst:

Ik neem aan dat het spelletje wat je bedoelt GTA is? In dat geval heeft onze Ruurd31 hier een artikel over geschreven, dat je in dit topic in de tweede post kunt lezen. Dat lijkt me denk ik wel duidelijk.

Veel succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Maar als ik hem dan opstart, dan krijg ik een error, dan zegt ie dat het geheugen niet goed is.

Dan heb ik al 1 lijkt mij, alleen er staat dan niet bij van V1 naar V2, wat dan??

Greets

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

Download de patch eens die Ruurd31 in dat topic geeft en pak hem uit.

Installeer hem. Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij moet je de GTA SA map 'aanwijzen'.

Veel Succes

TcT MaFioSo

Geplaatst:

Dit heb ik al gedaan, hij is ook geinstalleerd, maar als ik de game wil gaan spelen zegt ie opeens dat het geheugen te klein is... (ofzoiets)

Ik kan nog wel de games spelen die ik altijd kon spelen, maar de andere niet... Misschien toch dat ie het niet doet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...