Jump to content

welke consoles? gta 4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Wat moet dat dan voor een content wezen ?

Dit staat op GTAGames.nl:

Via een persbericht is zojuist duidelijk geworden dat GTA4 een exclusieve Xbox Live optie zal bevatten op de Xbox 360. Waarschijnlijk gaat om het downloaden van extra missies en auto's en dus geen mogelijke multiplayer optie.
Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

doe mij maar het toetsen bord, veel meer mogelijkheden. Het speelt veel fijner. Bij de andere play concolse zijn de toetsen naar mijn mening veel kleiner.

En over dat Microsoft GTA over neemt, msschien maken ze dan ook wel mooie updates voor de pc. Bijv. nieuwe auto's, of geweren. Wie weet.

medion :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vrees eerlijk gezegd een beetje dat-ie niet op de pc uitkomt. Het is namelijk nog niet aangekondigd wat bij SA wel was en ik heb een verhaal gelezen waarin stond dat Rockstar mede door dat Hot Coffee gedoe heeft besloten gta (en mischien ook andere games) niet meer op de PC uit te laten komen

@ Medion: dat is het merk van onze computer :puh:

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Geplaatst:

haha, neeh ik ben niet de echte medion (werk undercover), maar het toetsenbord speelt gewoon fijn.

medion :cya:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Tuurlijk komt GTA IV ook op de pc. alleen een half jaar later ofzo

Ze zouden gek zijn als ze het niet deden.

kik maar hoeveel games er van de pc versie van GTA zijn verkocht.

:):)8)

Geplaatst:

en hoeveel er gedownload zijn? Het zou best kunnen dat ze het niet op PC uitbrengen ter voorkoming van dat kinderen het spel krijgen te spelen of dattie niet te modden is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...