Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Ik heb nu 11 foto's gemaakt. (zijn er best wel veel :unsure: ) En ik zal ze nu laten zien. 4 op een rij :lol: Bewerkt: 13 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 wat voor video kaart heb jij want het ziet er erg goed uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) wat voor video kaart heb jij want het ziet er erg goed uit ik heb hier weer Foto's Ik heb ze vandaag gemaakt. Ik gebruik de ARMAX om de foto's van de PS2 naar de PC te zetten Bewerkt: 14 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 o oke maar hoe kom je aan dit mooie karretje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 o okemaar hoe kom je aan dit mooie karretje? Ook via de ARMAX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 o okemaar hoe kom je aan dit mooie karretje? Ook via de ARMAX. Je kan hem tog ook in de laatste missie jatten, in je garage zetten. Missie failen en saven? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Bewerkt: 15 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Ik heb deze ook uit me savefile. Bewerkt: 15 februari 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ehh ja heb je die fotos egt zelf gemaakt? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Jaw Ik heb wel is meer fotos geplaatst.Van me save file. Bewerkt: 15 februari 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Ik heb er trouwens vandaag weer wat gemaakt. @Ewoud : Hoe maak je dan een foto van boven in een kamer? :blink: En dit was toch een Easteregg, de Epsilon.... heb ik ergens gelezen in het forum Bewerkt: 15 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen. (sorry dat ik off topic ging) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen.(sorry dat ik off topic ging) Te koop bij Bol.com voor 25 euro. Met USB-stick 35 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Maar in de Strategy guide staat dat je er Vigilante missie's mee kan doen. Dus hij moet ergens staan of rondrijden. ik dacht dat hij misschien ook in de Riot missie te vinden was. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.