Pete-R Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Hier komt mijn screen 2 Ferrari's en 1 Lamborghini. Bewerkt: 16 juli 2006 door Pete-R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) autos kunnen mss beter in het je omgeboude auto,s topic (ik wil niet modder gooien .. maar voordat we hierna allemaal auto fotos krijgen ,.) Bewerkt: 17 juli 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 ok... 3 vragen... hoe flik je het in godsnaam die auto's onder water te krijgen? 2: hoe heb jij die foto genomen? 3: waar ligt dat plekje onderwater? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Ten eerste het is niet onderwater genomen, maar gewoon bij de Doherty Garage in San Fierro. De foto heb ik met een fotocamera gemaakt, dezelfde als waarmee je Photo Opportunities mee moet fotograveren. En ten slotte het is geen plekje onderwater . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 ok... 3 vragen... hoe flik je het in godsnaam die auto's onder water te krijgen? 2: hoe heb jij die foto genomen? 3: waar ligt dat plekje onderwater? Volgens mij is die garage gewoon gemod. Nieuwe screens: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Mooie foto's, alleen watv weinig verschil tussen deze en de vorige reeks. daarom een 7-. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 De Vice City Angel komt naar San Andreas Rara wie is dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Dat is de kapper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) ja de kapper... wie anders... wat dacht jij dan lance dance? p.s. met een beetje inbeelding lijkt hij et saddam... maar dan met een andere huidskleut en haar of koffie hanan... of hoe je hem ook schrijft Bewerkt: 18 juli 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
devil4u Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) hier is me gepimpte gang car heb ik laten maken door gang member ik plus me auto Bewerkt: 2 augustus 2006 door devil4u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadJeff Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik schoot ze dood met een minigun en de auto explodeerde, vind ze er wel mag bij liggen Deze Hoer heeft een betere buit gemaakt dan wat geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 ja de kapper... wie anders... wat dacht jij dan lance dance? p.s. met een beetje inbeelding lijkt hij et saddam... maar dan met een andere huidskleut en haar of koffie hanan... of hoe je hem ook schrijft ik vind hem wel lijken op die neger die God speelt in de film Bruce Almighty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 haha ja daar lijkt hij wel een beetje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erterer0 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Een paar nieuwe screens: Jhonny J Rambo Style... Appache attack! Action Appache: Bewerkt: 12 augustus 2006 door erterer0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 hey heeft iemand dit ooit al gehad ?? ik reed met een monster over dit auto'tje en hij vloog in de gront en werd groot zo is hij normaal : http://img224.imageshack.us/img224/1954/gallery148iq4.jpg groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.