.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 ik heb de game op de ps2, ik heb dit nog nooit gehad, bij mij vliegen ze dan soms wel 3 km de lucht in maar verder gebeurt er niets. ik zou me kapot schrikken als ik dit zag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb wel soms dat ze zo vast ziten in de grond, maar niet dat hij zo groot wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 dan moet je een paar keer tegen de auto slaan/schieten. dan stapt die vent uit en zie je zo'n reus wegrennen dan doodschieten en kijken hoe de anbulance-ventjes hem reanimeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) LOL bij mij stortte er een vliegtuig vlak voor me neer op Missionary Hill! hier gebeurde dat en je ziet hier ook nog een lollige screen! en hier ook nog een screen waar je van gaat 'zweven' . Bewerkt: 22 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2006 Nieuwe playerskin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 Ghehghe, echt cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2006 vet waar heb je die mod vandaan lance dance? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Heb je nu nog een grote mond ? I dont think so klik voor groter Dune's For Life Ik wouw nog eentje van bovenaf maken, Helaas maar 1 wagen verdween er (Anders was het rood wit blauw) klik voor groter Need a Taxi ? klik voor groter Meer "foto's" van mij kan je hier bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Het is al een tijdje geleden, dat ik hier screens gepost heb. Deze zijn trouwens ook op WikiGTA te vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 heb je nu nog een grote mond ?rood wit blauw Need a Taxi ? wat ik een beetje jammer van die eerste vind is dat het genomen is midden in de nacht maar van alledrie is het concept er leuk - netjes uitgewerkt 9 , al is het alleen al voor de moeite voor het uitlijnen bij het parkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2006 Omdat het spel zijn glans nog lang niet verloren is,en Slamvan gewoon uber-vet is,hier nog een screen,net gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 ik heb ook maar eens wat foto's gemaakt.. de torentjes vond ik wel leuk de schotel, met op de achtergrond die 2 bruggen vond ik ook mooi leuk effect door de zandstorm (Foto moeten verkleinen vanwegen webspace) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Weer enkele foto's van mij Oma in de Seksshop... Uh oke Nieuw: Vliegdek gebouw Las Venturas Piramiede At.... Gespot boven Johnsen House Onbemande Vortex ? Oma's op de Vlucht... Of zijn ze bezig met de Triathlon ? Kwaliteit zal ik proberen volgende keer beter te krijgen Maar sommige is gewoon rond fietsen, en foto schieten Bewerkt: 10 oktober 2006 door Lampje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2006 de schotel, met op de achtergrond die 2 bruggen vond ik ook mooi i agree Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.