Lampje Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Weer een portie van mij: Even mijn Hydra laten maken Neergestort vliegtuig En nog een (andere) Heftruck op de snelweg FAG !!! CJ FotoGraaf Uh ? Oke... Nieuwe gewoonte in SA ? (Nu zul je denken, heb je met carspawner gedaan, Nee heb ik echt niet) Zelfde als hier boven Uh oke... in een politie garage... Geen Commetaar (vliegtuig zelf wel met car spawner... maar in de hanger zelf gedaan) Heb nog 150 andere foto's Even een selectie hier boven gemaakt van de grappigste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Leuke pics. Ik heb geen foto maar een verzoekje. Kan iemand een paar mooie foto's maken in de omgeving van Vinewood? 'k hoop dat dit mag/kan. Thnx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Heey ik weet niet of het echt duidelijk is ..... maar kijk eens goed.....! Op wie doet deze man je denken? Laat het me weten via pb! Mastertuner Bewerkt: 18 oktober 2006 door Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Leuke pics. Ik heb geen foto maar een verzoekje. Kan iemand een paar mooie foto's maken in de omgeving van Vinewood? 'k hoop dat dit mag/kan. Thnx. Hier wat pics voor je van Vinewood: Ze zijn niet echt heel boeiend en mooi ofzo, maar in VInewood zijn ook neit echt hele mooie plekken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Woei Thnx! Ja het is niet echte en super plek,maar toch zitten er leuke plaatjes tussen. Good job. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) Het is op mijn andere pc die screen.... <ps: Lampje waar is die politie garage ergens ik vind die auto van de police wel gaaf> EDIT: hier is de screen kijk maar in deze topic! Mastertuner Bewerkt: 18 oktober 2006 door Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 Dat is een Mod Ik heb hem op deze site gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 mmmmm ik vind em niet lampje Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lampje Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 Dan heb je niet goed gezocht Ik heb hem nog even voor je opgezocht en je kan hem op deze pagina downloaden, ongeveer in het midden van de pagina staat hij, Vervang de bestanden door middel van IMG Tool en verander wat regels in verschillende bestanden, Lees hiervoor dus duidelijk de Readme. Succes P.s Zoon vraag had je beter volgende keer via PM kunnen vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2006 huhuh! little problem! ik heb GTA Sa op de PS2 Mastertuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 huhuh!little problem! ik heb GTA Sa op de PS2 Mastertuner Je kunt dan niet modden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 huhuh!little problem! ik heb GTA Sa op de PS2 Mastertuner Je kunt dan niet modden daar was hij toch ook al achter nouja ..anyway ...back on topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Dit is mijn screen: KLIK CJ:Kijk naar mijn nieuwe wapen Bewerkt: 20 oktober 2006 door Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Net weer een paar screens gemaakt van m'n lievelings vliegtuigen: 1. Klik hier. 2. Klik hier. 3. Klik hier. 4. Klik hier. 5. Klik hier. (Ik vloog recht door een bliksemflits heen) Ratings zijn welkom maar 't zijn geen mooie screens. Bewerkt: 21 oktober 2006 door Juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.