san andreas freak Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb ook een mooie kijk eff general ding dan jumbo jet die is zo vet die heb ik gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) ik heb ook een mooie kijk eff general ding dan jumbo jet die is zo vet die heb ik gemaakt mooi je bent alleen iets vergeten nouja .. ok .. je bedoeld dus dat >hier< jouw plaatje staat zal ff aardig zijn Bewerkt: 22 oktober 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 Deze vond ik zelf wel vet M3 GTR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheizz Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 zie deze clown vet lachuh!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Hoe kan ik screens op dit topic plaatsen? Want heb een hele leuke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Je kan je screens op verschillende manieren in je post plaatsen. De makkelijkste manier, is via het forum zelf. Als je aan het posten bent, heb je onderaan de tekst die je aan het typen bent, een vakje met het opschrift 'Bijlagen'. Daar moet je op bladeren klikken en de afbeelding die je wil posten zoeken. Als je hem gevonden hebt, moet je op 'Deze bijlage toevoegen' klikken en de afbeelding wordt geupload. Nu staat je screen bij je post geplaatst. Je kan de screens als je wil ook in je post plaatsen! Dit doe je door opnieuw bij Bijlagen te kijken en het volgende aan te klikken: 'In bericht toevoegen'. Nu staat de screen in je post en kan je hem plaatsen waar je wil! Als je niet genoeg ruimte over hebt om een afbeelding te uploaden, kan je nog altijd gebruik maken van de site imageshack. Met deze site kan je ook eenvoudig een afbeelding uploaden. Als je afbeelding geupload is, dan heb je de keuze uit verschillende grote's en types. Als je je afbeelding wilt als mijn afbeeldingen hierboven, kies dan de optie 'Thumbnail for forums (1)' , en als je hem op normale grote wilt, kies je het best de optie 'Hotlink for forums (1)'. Hopelijk kan je nu je leuke screens met ons delen. Ik wens je veel succes. Bewerkt: 11 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Oke bedankt hier is een sreens, niet zomaar een screen, kijk heel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Ik zie het niet, tenzij je bedoelt dat je met je vliegtuig gewoon plat naar beneden bent gevallen en je juist tussen de bomen terecht bent gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Ik zie het niet, tenzij je bedoelt dat je met je vliegtuig gewoon plat naar beneden bent gevallen en je juist tussen de bomen terecht bent gekomen.Het is wel knap, daar zomaar landen zonder dat je AT-400 in de fik vliegt, maar misschien is hij daar wel gespawnd met een mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mb. Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Dit krijg je als je zo een Hot Dog wagentje het water inrijd Bewerkt: 18 november 2006 door Mb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Lol die ziet er gaaf uit En hooligan hoe heb je dat nouw voor elkaar gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) als hij dat echt zou kunnen moet ie er maar een filmpje van maken ik kan goed landen met een at400 maar exact daar gaat ook volgens mij niet zo makkelijk :') ik kan op de sherman dam landen .. maar ik kan met geen mogelijkheid daar tussen die bomen landen Bewerkt: 18 november 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Misschien is het puur toeval, hij viel gewoon uit de lucht:D Bewerkt: 18 november 2006 door Stefantjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jim007 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Daarstraks nog een ongeluk gebeurt. Een auto door een trein gegrepen, of de man het overleefd heeft weet ik niet want de trein is doorgereden, en ik maar toeteren maar hij wilde niet stoppen. http://img156.imageshack.us/img156/3009/gtatrein3ta5.jpg http://img269.imageshack.us/img269/2182/gtatrein4wa2.jpg >>> Door Dutchy3010: Van de plaatjes links gemaakt, denk aan de maximaal toegestane maten!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Misschien is het puur toeval, hij viel gewoon uit de lucht:D nee hoor .. zolang hij geen filmpje kan laten zien is het puur bullshit gewoon daar een at400 gespawned wel een leuke plek , maar zolang ik geen filmpje zie is die daar niet heen gevlogen maargoed .. dat is allemaal off topic zal het een beetje compenseren een oude foto .. maar volgens mij nog nooit geupload .. weet het niet meer zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.