Bv202 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Dit kom je regelmatig tegen en is dus niet bijzonder, maar ik vind het toch altijd grappig Dit gebeurt er als er een dronken agent achter het stuur zit: http://img283.imageshack.us/img283/7961/gtasand8.png >>> Door Dutchy3010: Plaatje veranderd in een link, denk aan de maximaal toegestane maten!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 *bump* Met CJ valt niet te spotten! Gewoon een uitzicht EDIT: Sorry, bump en dubbelpost! :$ Los Santos Welcome to fabulous Las Venturas The Visage >>> Door Dutchy3010: Posts samengevoegd. Graag in het vervolg erop letten dat je niet dubbelpost... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Grappige bijrijder Representin' da hood! Eeh hallo daar edit: Ik wou een stunt doen vanaf Mt Chiliad, vliegt er opeens een vliegtuig 10 meter boven me te pletter tegen de berg. hehe. Bewerkt: 3 februari 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ah gadverdamme (sperm...) oeh.....verkering, twee mannen elkaar hand in hand Bewerkt: 3 februari 2007 door hooligun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Waarom ziet jouw radar er zo anders uit? En is die pisstraal echt? edit: ik lees net je 'gekke momenten' verhaal. Vet grappig haha Bewerkt: 3 februari 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Waarom ziet jouw radar er zo anders uit?En is die pisstraal echt? edit: ik lees net je 'gekke momenten' verhaal. Vet grappig haha Ja, die pisstraal is echt. Die radar kaart kan je op google en typ detailedradar map san andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Die 'pisstraal' kom je wel eens tegen als je de 'Space Einstein All In One Mod' gebruikt. Normaal gesproken kom je dit niet tegen, net als het gekots op het plaatje daaronder. (Als CJ teveel gegeten heeft gaat hij wel kotsen, maar dat heft hier verder weinig mee te maken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Is er een topic voor leuke jumps? Ik wou de bekende superjump doen met die houten plankjes ergens in de Desert, toen dacht ik hee ik kan ook de andere kant op, en daar over het water springen Ziezo Overigens kwam ik link van die rots terecht op het laatst, maar ik was te laat met de screen. Ik bleef wel op mn motor zitten. Het is een behoorlij kend dat je springt, en je hebt het idee dat je tegen die berg aan gaat knallen Edit: even een filmpje gemaakt voor de lol »KLIK!« Bewerkt: 8 februari 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 Ah gadverdamme (sperm...)oeh.....verkering, twee mannen elkaar hand in hand hoe save je ze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 Vrij simpel, druk op Printscreen (Op je toetsenbord afgekort tot PrtScr), deze toets zit ergens recht bovenaan. Switch nu terug naar Windows (Met de Windows toets, of Alt+Tab), open Paint, klik rechts, druk op plakken, en, tadaa! Daar is je afbeelding. Sommige mods hebben een eigen Screenshot-functie, maar het hoe en wat daarvan, weet ik niet, aangezien ik geen mods gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Justin8 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Explosie: Klik >>> Door Dutchy3010: Plaatje verwijderd.. Je had zelf al een link ervan gemaakt, dus dat hoef ik niet meer te doen . Denk aan de maximaal toegestane maten, svp .<<< Bewerkt: 13 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 Explosie:Klik >>> Door Dutchy3010: Plaatje verwijderd.. Je had zelf al een link ervan gemaakt, dus dat hoef ik niet meer te doen . Denk aan de maximaal toegestane maten, svp .<<< Oh wauw hoe kom je aan die explosie? Ik wil het ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 Gewoon een busje neerzetten op schieten todat ie begint te fikken en als die dan ontploft gauw een foto maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 Waar sta jij nou weer in en hoe krijg je 3 voertuigen in dat stuk >>> Door Bling: Klik <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.