GTA_XP Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Vind het grappig, die schele agent. Edit ik wist niet dat vliegtuigen ook nitros hadden. Bewerkt: 14 februari 2007 door hooligun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 Vind het grappig, die schele agent. die agent heeft zeker the ring gekeken >>> Door Bling: Gelieve niet de plaatsjes mee quoten.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2007 Kleine bump. De nieuwe uitvinding, de monsterhelicopter: http://img107.imageshack.us/img107/8487/monsterkr6.png >>> Door Dutchy3010: Van te groot plaatje, een link gemaakt .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2007 haha leuke En mijn schitterende Ranger! Vond m echt mooi, alleen heb m gelijk op de Export gezet, want daar had ik m voor Maar vind het altijd leuk om even te tunen voordat ik ze de boot op rijd. Als ik auto's een kleur geef neem ik altijd die groen, rechtsonderaan een beetje. Dat maakt elke auto mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 Hier een foto dat Ceaser uit ze auto komt hoe het moet is gwn tegen ze auto slaan dan gaat ie je proberen te nakken wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Is dit om gewoon een grappig screentje te posten of heb je er ook vragen bij? Anders verwijs ik je door naar het 'Home Made Screens'-topic... >>> Door Dutchy3010: Wat zei je? <<< TurboJet heeft toestemming om te landen in het 'Home Made Screen'-topic. Over. VWO-er Bewerkt: 21 februari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChzN. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Heey, ik heb me eigen bmx graveyard in het water Greetz ChzN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Gaos in de stad vooral dat popetje dat half naast ze auto hangt vindt ik zelf erg grappig en dat licht ziet er wel vet uit dat is trouwens een politie helicopter ik had nammelijk aardig wat smeris achter me aan Bewerkt: 22 februari 2007 door Whiplash1212 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Admiral_Will Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 ^Washington voor explosie ^Washington na explosie (Helemaal rechts) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2007 Huh geen camera in hand De spiegel vervaagt dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San andreas style Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 Die foto met de spiegel en de camera is wel goed maar is dat niet een soort bug/glitch in het spel?.. Groeten >>> Door Bling: Klik <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrimpenDrummer Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 Moet je dit ventje zien haha Eet smakelijk! Vermoeiend he, dat eten (die laatste: ik schoot hem dood, en hij bleef maar zo liggen, ik kon maar blijven schieten, hij bleef maar halfdood omdat hij neit op de grond terecht kwam, dus ook geen geld. Ik liep even naar achter, en toen zat ie daar weer lekker te vreten ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robf Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 Moet je dit ventje zien haha die kwam ik ook tegen in die buurt, ik dacht dat het die serial killer was dus PMde ik een mod (ik dacht dat het dutchy was) er is niet zoveel bijzonders aan hem, alleen, rende hij NIET weg toen ik 2 magazijnen van een M-16 / AK-47 in de lucht leeg schoot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 maccer maakt zo vies grapje dat Paul Moet kotsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 http://img413.imageshack.us/img413/1866/buringmotorur2.jpg Ik was een voertuig aan het exporteren naar het exporteren kwam ik deze tegen en ik had me vlammewerper bij dus dat ding in brand gezet en dit is het mooie Reuseltaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.