KrimpenDrummer Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Wat is een Reuseltaal? Zeldzame voertuigen..? Ik zie ze er 3 op 1 weg (hoewel... is die offroad -ben zn naam kwijt- zeldzaam?) Trouwens de Faggio is bij mij helemaal niet zeldzaam, die zie ik echt vaker. Bewerkt: 14 maart 2007 door KrimpenDrummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 ik reed langs en ik zag oppeens een ontspoorde trein xD http://i17.tinypic.com/2aep9bs.jpg >>> Door Dutchy3010: Denk even aan de maximaal toegestane maten op dit forum . Veranderd in een link...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Nouja, wat vinden jullie ervan? Graag onderbouwd commentaar waar ik dus wat aan heb ! Mazzel! Alex (en NEE de mod:sobeit gebruik ik NIET voor sa-mp, maar het is gewoon een goede mod met die airbreak enzo!) Bewerkt: 19 maart 2007 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 En waar heb je die mod? Die screens ziet er mooi eruit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Squidward Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 (bewerkt) Chaos op Gant Bridge, Jester Leatherface in Grove Street Bewerkt: 22 maart 2007 door Squidward Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 lol Squidward die laatste van jou is wel geinig lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 En een die ik zelf zeeer mooi vind: Groetjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Hier komen nog wat screenies van mij: Edit: Alle screens mogen voor WikiGTA gebruikt worden, mochten jullie dat willen. Er zitten namelijk wat Easter Eggs bij. Bewerkt: 6 april 2007 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 Is het geen plaatje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Squidward Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Mooie foto, das in LS, niet? Bewerkt: 6 april 2007 door Squidward Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2007 mooie uitzicht op de Golden Gate mooie zicht op Bayshore Side Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Hier zijn er nog een paar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Dial 911...it's 9/11... Vliegtuigcrash op Twin Towers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 *Bumpje...* "Sorry, uw auto is niet afbetaald." "En die van u ook niet." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Dit zijn mijn mooiste & Grappigste 1ste: Uw koffers SVP? 2de: Mooie van de vliegende AT 400 3de: Wees eerlijk... Dit is toch geen huis meer?!!!! (Ze staan helaas in omgekeerde volgorde Bewerkt: 17 april 2007 door Grove-Member Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.