Bling Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Drop gewoon je eigen screenshotIndien je hiermee bedoeld dat andere leden enkel screens van een aangepaste San Andreas maps mogen posten, moet ik je (denk ik) helaas teleurstellen. Ik denk namelijk dat je dan maar een zwaar beperkt aantal reacties kunt verwachten, waardoor het topic dus niet erg waardevol zou zijn. Daarnaast bestaat er al een gelijkwaardig topic, waarin leden hen eigen screens kunnen posten. Ik voeg dit topic daarom wel even samen met het hierboven beschreven topic, zodat jij in het vervolg je screens ook kwijt kunt in dit topic, moge duidelijk zijn. Samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTACLAN Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Drop gewoon je eigen screenshotIndien je hiermee bedoeld dat andere leden enkel screens van een aangepaste San Andreas maps mogen posten, moet ik je (denk ik) helaas teleurstellen. Ik denk namelijk dat je dan maar een zwaar beperkt aantal reacties kunt verwachten, waardoor het topic dus niet erg waardevol zou zijn. Daarnaast bestaat er al een gelijkwaardig topic, waarin leden hen eigen screens kunnen posten. Ik voeg dit topic daarom wel even samen met het hierboven beschreven topic, zodat jij in het vervolg je screens ook kwijt kunt in dit topic, moge duidelijk zijn. Samengevoegd. Thanx ik schrok al waar is tie gebleven mijn topic Natuurlijk weer snel gevonden Idd dit is de beste manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 De nieuwe maan.... Tropisch zeilen Deze zijn echt mooi vooral met die maan is dat echt van de spel of een of andere mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een aantal probleempjes bij een voertuig genaamd Forklift gefixt. Je kan zonder moeite twee wagens optillen en vervoeren. Ze vallen ook niet zo snel. Zal ik het publiceren!? Ja of nee!? Bewerkt: 3 juni 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 Meer? Stuur mij een PB! Ik werk voor SA Screen Productions™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Zal ik het publiceren!? Ja of nee!? JA! ZEKER DOEN! Bewerkt: 3 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) *Minibump...* Hier wat screens van SAScreen Productions® Wil je er meer? PB me! Bewerkt: 7 juni 2007 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Garvv Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Ik wil even een setje screens en mods hebben Laters, Garvv Dit is de mijne Bewerkt: 19 juni 2007 door Garvv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Er bestaat al een topic waar je je zelfgemaakte screens kunt posten, die je tevens gewoon met de 'zoekfunctie' terug had kunnen vinden. Het betreffende topic is hier te vinden. Om het topic in kwestie toch een goede hoop te geven, zal ik hem even samenvoegen met het hierboven genoemde topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) WOW!!! Gave explosies! Dat moet pijn doen!! Bewerkt: 22 juni 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Na één uurtje GTA'en op me nieuw spel!(Gta: San Andreas, natuurlijk) O, waterboom!(heel erg zeldzame boom,locatie:San Fierro) Dit zijn me uhum Homies (verkeerde maffia! ) Bewerkt: 27 juni 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 Lekker marsmallows bakken Zouden de agenten me vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 De nieuwe maan.... Tropisch zeilen Deze zijn echt mooi vooral met die maan is dat echt van de spel of een of andere mod? misschien beetje late reactie, maar je kan d maan vergroten en verkleinen door er met een sniper op te schieten. er zijn zo ongeveer vier verschillende groottes van de maan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Mijn mooiste: RATING A.U.B.!!!! Bewerkt: 14 juli 2007 door gta-freak-24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 een paar screens : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.