dudedude Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen. (sorry dat ik off topic ging) je hoeft niet helemaal een ARMAX te kopen om het op je computer te zetten, alsje een max drive koopt heb je een usb stick en software erbij en het is ook nog goedkoper(keb zelf ook de max drive ) Bewerkt: 16 februari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) Nog even een laatste vraag over de ARMAX: is het het geld wel waar want 25,00€ is niet niks.... en is het ook een beetje makkelijk in gebruik dus weet zelfs ik hoe ik cheats meot invoere ?? (bij de free record shop zie ik wel een andere staan genaamd: Action replay 2 is dit hetzelfde? of is de een beter?) Bijna vergeten: kan ik mijn mp3-speler ook gebruike als usb stick? want ik doe dat normaal wel en om zoon stick erbij te kopen :blink: Bewerkt: 16 februari 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Nog even een laatste vraag over de ARMAX: is het het geld wel waar want 25,00€ is niet niks.... en is het ook een beetje makkelijk in gebruik dus weet zelfs ik hoe ik cheats meot invoere ?? (bij de free record shop zie ik wel een andere staan genaamd: Action replay 2 is dit hetzelfde? of is de een beter?) Bijna vergeten: kan ik mijn mp3-speler ook gebruike als usb stick? want ik doe dat normaal wel en om zoon stick erbij te kopen :blink: Het is het wel waard. ik heb 40 euro betaald en heb er geen spijt van. En die action replay 2 is de oudere versie. En je kan niet je MP3 speler er aan sluiten. En dan nu mijn dagelijkse foto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 die gast heeft een dikke gun die gassie kunnen toch niet zo lompe guns dragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 die gast heeft een dikke gun die gassie kunnen toch niet zo lompe guns dragen. bij mij kregen ze die toen ik 100% had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. 2. 3. 4. 5. 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 ARMAX? Waar neem jij je homies wel niet allemaal naar toe mazzeltje?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Op mijn ARMAX stond de code van een voertuig in je garage te plaatsen. Ik koos de Bigger Airliner maar ik had juist gesaved in CJ huis... Toen ik in de garage ging kijken vloog die der gewoon uit en ontplofte die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 weer wat foto's gemaakt maar deze zijn wat minder mooi dan me vorige foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik heb ook weer wat foto's gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 vete screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2005 Kheb nieuwe ARMAX gekocht en hij doet het! Hier mijn test Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Weet wat nieuwe. (sorry voor dubbelpost maar het is alweer een dag geleden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 die zijn best wel cool :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.